Four Points By Sheraton Srinagar

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Plaça Lal

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Four Points By Sheraton Srinagar

Lounge
Suite, 1 dormitori | Sala d'estar | Televisor LCD
Habitació, 1 llit individual, no fumadors | 1 dormitori, llençols de cotó egipci i roba de llit hipoal·lergògena
Recepció
Lounge

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Aire condicionat
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Suite, 1 dormitori, no fumadors

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
  • 65 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble

Suite, 1 dormitori

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
  • 53 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la muntanya

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
  • 43 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit individual, no fumadors

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
  • 40 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

Habitació, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
  • 32 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Badami Bagh Cantonment, Sonwar Bagh, Srinagar, Jammu & Kashmir, 190001

Què hi ha als voltants

  • Llac Dal - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Plaça Lal - 4 minuts en cotxe - 4.1 km
  • Rellotge de Lal Chowk - 4 minuts en cotxe - 4.1 km
  • Jardí de Tulipes Indira Gandhi - 6 minuts en cotxe - 5.6 km
  • Llac Nigeen - 6 minuts en cotxe - 6.0 km

Com moure’s per la zona

  • Srinagar Station: 15 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Srinagar-Sheikh-ul-Alam (SXR): a 43 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Le Delice - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Stream Cuisine - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Krishna Vaishno Dhaba - ‬17 minuts a peu
  • ‪Chai Jaai - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪New Krishna Vaishnao Bhojnalya - ‬17 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Four Points By Sheraton Srinagar

Hotel amb Plaça Lal a prop
Four Points By Sheraton Srinagar, amb Rellotge de Lal Chowk i Jardí de Tulipes Indira Gandhi a poca distància, ofereix un jardí, servei de bugaderia i tintoreria i un servei de cura d'infants. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar i sopar. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i sala de banquets
  • Dispensador d'aigua, allotjament lliure de fum i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Totes 52 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i cartes de coixins, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Reciclatge i bombetes LED
  • Banys que ofereixen terres tèrmics i capçals de dutxa d'hidromassatge
  • Televisors LCD amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, bressols gratuïts i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès, hindi i urdú.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • 2 restaurants

Restaurants a les instal·lacions

  • Sky Lounge
  • The Eatery

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens
  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Dispensador d'aigua
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Ascensor
  • Baranes a les escales
  • Baranes als passadissos
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Endolls del bany a poca alçada
  • Mànecs de porta de palanca
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Seient portàtil per a la banyera

Més serveis

  • 6 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Jardí al terrat
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Divan
  • Edredó de plomes
  • Llençols de cotó egipci
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Matalàs de la marca Select Comfort
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Barnussos
  • Barnussos infantils
  • Bidet
  • Capçal de dutxa d'hidromassatge
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Terra tèrmic al bany
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Entrada amb clau mòbil
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Trucades de llarga distància gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran els detalls del pany electrònic.

Mètodes d’accés

Personal de recepció i pany electrònic

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500.0 INR per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Four Points Sheraton Srinagar Hotel
Four Points Sheraton Srinagar
Four Points By Sheraton Srinagar Kashmir
Four Points By Sheraton Srinagar Hotel
Four Points By Sheraton Srinagar Srinagar
Four Points By Sheraton Srinagar Hotel Srinagar

Preguntes freqüents

Four Points By Sheraton Srinagar accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Four Points By Sheraton Srinagar?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Four Points By Sheraton Srinagar?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Four Points By Sheraton Srinagar?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Four Points By Sheraton Srinagar?

Aquest hotel a Srinagar es troba al centre de la ciutat i a menys de 5 km de les atraccions següents: Plaça Lal, Rellotge de Lal Chowk i Llac Dal. Fort Hari Parbat i Llac Nigeen també són a menys de 10 km.

Opinions: Four Points By Sheraton Srinagar

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 14 de 22 opinions
Puntuació 8: Bo. 4 de 22 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 22 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 22 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 22 opinions

9,4/10

Neteja

9,8/10

Personal i servei

9,0/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Rahul

Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Nikhil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2024)

4/10, Deficient

RISHI

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Not Worth as per price.. Look Out for other option

I would say its OVERVALUED, as per price they are charging.. 1. Facility wise -- Its lacking if compared to brand 'Marriott'. Other hotels which are providing rooms at 1/3rd price are similar in security/cleanliness/room size/ambience No garden... No views.. Forget about other amenities 2. Location is not great.. Nearby area is dead. Its next to local wine shop 3. Not much options available for BREAKFAST.. Same fix limited/repeated menu options are available every day. Taste of items being served is not as per standards of 'Marriott'. I did not liked taste of any food item being served.. Simple Tea being served is not made out of milk, it's made of powdered milk .. tastes like machine tea. 4. No interiors , once u enter lobby.. only 4 set of old design sofas are available.. u will get a feel that where have u entered.. specially when u r coming with an image of "FOUR POINTS.. MARRIOTT" in ur mind :-) I would suggest to explore and avail more options, until u get this property at 1/3rd price of what they are offering now.
Estada de 4 nits (oct. 2023)

6/10, Acceptable

Abhay

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is extremely overpriced for the food and the kind of views it offered in the month of June. The food was really disappointing. The surroundings and the ambiance was nothing great.
Estada de 2 nits (juny 2023)

10/10, Excel·lent

Upasana

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent staff! Comfortable stay

10/10, Excel·lent

Inderdeep

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2022)

10/10, Excel·lent

GAUTAM

Viatge en família amb nens petits
Good
Estada d’1 nit (juny 2022)

2/10, Horrible

Gandhi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2022)

10/10, Excel·lent

Saumil

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice hotel

Had a pleasant stay at Srinagar
Estada d’1 nit (gen. 2022)

8/10, Bo

Ganesh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel 4 point Sheraton,Srinagar

Ours was just an overnite stay.However the front desk was very courteous and even helped to provide some aid to my spouse with a slight injury.Our room was very spacious and clean.Although the room faced the main thorougfare teeming with traffic,the room was quiet and comfortable to sleep in.We would have liked a better breakfast spread than what was provided.
Estada d’1 nit (set. 2021)

10/10, Excel·lent

Vishal

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent play to stay with clean environment and good food.
Estada d’1 nit (març 2021)

10/10, Excel·lent

Neha

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel and great hospitality with perfect location
Estada de 3 nits (març 2021)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Estada de 3 nits (març 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was very good..me,my family and my friends loved our stay here
Estada de 2 nits (març 2019)

10/10, Excel·lent

SIFAT

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The chief Rahman, Tahir and bilal did a very good

Estada de 4 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a good stay at Four Point. But there was no view and it great facilities. It’s a decent property with excellent service.
Estada d’1 nit (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Ronald

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Exceptional service.

Exceptional service. Large comfortable rooms. Good breakfast buffet. Good restaurant. I’ll miss this hotel whenever I stay anywhere else.
Estada de 5 nits (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

RayRam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent everyone was friendly and professional Food was great Service was exceptional
Estada de 4 nits (oct. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amazing stay

The hotel was great. Amazing and friendly staff, outstanding service and I would like to compliment on the Gohst Briyani, very delicious and I had this briyani for all my 4 days in Srinagar.
Estada de 4 nits (oct. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

GIRISH, DELHI

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice hotel new construction

Staff cooperation was very good. Breakfast was good but food of south of india should be improved. Dinner quality & menu was not satisfactory. It should be improved for vegetarians.
Estada de 4 nits (des. 2017)

10/10, Excel·lent

Atul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

recommended stay for all

the staff was very good, i recommend this hotel to all,, they are very hospitable and pleasant to talk to the manager was very courteous,, highly recommended
Estada de 5 nits (des. 2017)