Four Points By Sheraton Srinagar
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Plaça Lal
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Four Points By Sheraton Srinagar





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori, no fumadors

Suite, 1 dormitori, no fumadors
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la muntanya

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la muntanya
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit individual, no fumadors

Habitació, 1 llit individual, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Badami Bagh Cantonment, Sonwar Bagh, Srinagar, Jammu & Kashmir, 190001
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Four Points Sheraton Srinagar Hotel
Four Points Sheraton Srinagar
Four Points By Sheraton Srinagar Kashmir
Four Points By Sheraton Srinagar Hotel
Four Points By Sheraton Srinagar Srinagar
Four Points By Sheraton Srinagar Hotel Srinagar
Preguntes freqüents
Opinions: Four Points By Sheraton Srinagar
Opinions
8,6
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de febr. de 2025
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Nikhil
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikhil
Estada de 3 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
RISHI
Viatge en família
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Not Worth as per price.. Look Out for other option
RISHI
Estada de 4 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Abhay
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhay
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Upasana
Viatge en parella
15 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Upasana
10/10, Excel·lent
Inderdeep
Viatge de negocis
1 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inderdeep
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
GAUTAM
Viatge en família amb nens petits
25 de jul. de 2022
GAUTAM
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Gandhi
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Gandhi
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Saumil
Viatge en família
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Saumil
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Ganesh
15 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel 4 point Sheraton,Srinagar
Ganesh
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Vishal
Viatge de negocis
16 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vishal
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Neha
11 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neha
Estada de 3 nits (març 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
SIFAT
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The chief Rahman, Tahir and bilal did a very good
SIFAT
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ronald
20 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptional service.
Ronald
Estada de 5 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
RayRam
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RayRam
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing stay
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
GIRISH, DELHI
5 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel new construction
GIRISH
Estada de 4 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Atul
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
recommended stay for all
Atul
Estada de 5 nits (des. 2017)