Boutique Hotel Luxe
Hotel d'estil boutique a Split amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament Boutique Hotel Luxe





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit de matrimoni, vistes al mar

Habitació individual estàndard, 1 llit de matrimoni, vistes al mar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes parcials al mar

Habitació doble estàndard, vistes parcials al mar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó, vistes al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, balcó, vistes al mar

Suite Deluxe, balcó, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, balcó, vistes al mar

Habitació doble Comfort, balcó, vistes al mar
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

K. Zvonimira 6, Split, 21000
Sobre aquest allotjament
Boutique Hotel Luxe
Allotjaments similars

Cornaro Hotel
Cornaro Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 194 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 45 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 20 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 50 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a les instal·lacions de fitness i a la banyera d'hidromassatge als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Luxe
Hotel Luxe Split
Luxe Split
Boutique Hotel Luxe Split
Boutique Luxe Split
Hotel Boutique Hotel Luxe Split
Split Boutique Hotel Luxe Hotel
Boutique Luxe
Hotel Boutique Hotel Luxe
Hotel Luxe
Boutique Hotel Luxe Hotel
Boutique Hotel Luxe Split
Boutique Hotel Luxe Hotel Split
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Boutique Hotel Luxe
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,2
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de nov. de 2025
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
ERIC
Viatge en família
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIC
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mirjana
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Mirjana
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Neda
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Neda
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en grup, Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Patricia
Estada de 6 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
John
Viatge en parella
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
John
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Laboni
Viatge en família
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laboni
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Julio
Viatge en parella
6 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Julio
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
jacqueline
Viatge en grup
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jacqueline
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Virgil
Viatge en família
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Virgil
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Elena
Viatge en família
24 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederick
22 de set. de 2025
Frederick
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Henrik
22 de set. de 2025
Henrik
Estada de 4 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Mark
Viatge en parella, Viatge en família
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Cordelia
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cordelia
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maureen
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maureen
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Janice
Viatge en parella
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janice
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Amrik S., Welwyn
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amrik S.
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Monica
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Glen
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glen
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
armindo
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
armindo
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Leigh
Viatge en parella, Viatge en família
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leigh
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Diane, Santa Ana
Viatge en parella
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Arcady Mark, Stoughton
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arcady Mark
Estada de 5 nits (set. 2025)








