Hotel 202
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja d'Hossegor
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 202





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

202 Avenue Du Golf, Hossegor, Soorts-Hossegor, Landes, 40150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Espace Blue Océan
Espace Blue Océan
- Piscina
- S’admeten animals
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 176 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.44 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 18 i 18 EUR per adult, i entre 8 i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel 202 Soorts-Hossegor
202 Soorts-Hossegor
Hotel 202 Hotel
Hotel 202 Soorts-Hossegor
Hotel 202 Hotel Soorts-Hossegor
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 202
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Patrick
1 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jens Marius
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens Marius
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
geraldine
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
geraldine
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Marie Christine
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel calme et moderne
Marie Christine
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
christine
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christine
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Puri, Plentzia-Bizkaia
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Puri
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Christian
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
etienne
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel, plein centre, auccueil formidable.
etienne
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Daniel
22 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Wilhelm
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cet hôtel mérite le détour !
Wilhelm
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Darcy
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful hotel!!!
Darcy
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Gregory
30 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregory
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
manuel
5 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
manuel
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Rachel
19 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rachel
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Carmen
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carmen
Estada de 3 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
robert, sydney
29 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient hotel to town
robert
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Wilhelm
7 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait !
Wilhelm
Estada de 2 nits (jul. 2017)