Hotel 202
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja d'Hossegor
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 202





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

202 Avenue Du Golf, Hossegor, Soorts-Hossegor, Landes, 40150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Océan
Hôtel Océan
- S’admeten animals
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 281 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.44 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 18 i 18 EUR per adult, i entre 8 i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel 202 Soorts-Hossegor
202 Soorts-Hossegor
Hotel 202 Hotel
Hotel 202 Soorts-Hossegor
Hotel 202 Hotel Soorts-Hossegor
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 202
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Patrick
1 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jens Marius
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens Marius
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
geraldine
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
geraldine
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Marie Christine
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel calme et moderne
Marie Christine
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
christine
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christine
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Puri, Plentzia-Bizkaia
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Puri
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Christian
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
etienne
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel, plein centre, auccueil formidable.
etienne
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Daniel
22 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Wilhelm
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cet hôtel mérite le détour !
Wilhelm
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Darcy
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful hotel!!!
Darcy
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Gregory
30 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregory
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
manuel
5 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
manuel
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Rachel
19 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rachel
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Carmen
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carmen
Estada de 3 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
robert, sydney
29 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient hotel to town
robert
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Wilhelm
7 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait !
Wilhelm
Estada de 2 nits (jul. 2017)