KEMPE Komfort Plus Hotel
Hotel a Solingen amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament KEMPE Komfort Plus Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic complet/congelador
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic complet/congelador
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Caspersbroicher Weg 3, Solingen, NW, 42697
Sobre aquest allotjament
KEMPE Komfort Plus Hotel
Allotjaments similars

Stargaze Home Hotel
Stargaze Home Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
- Llits/bressols addicionals
7.0 de 10, Bé, 177 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20 EUR.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel KEMPE
KEMPE Hotel
KEMPE Komfort Plus
KEMPE Komfort Plus Hotel
KEMPE Komfort Plus Hotel Solingen
KEMPE Komfort Plus Solingen
Komfort Plus
KEMPE Komfort Plus Hotel Hotel
KEMPE Komfort Plus Hotel Solingen
KEMPE Komfort Plus Hotel Hotel Solingen
Preguntes freqüents
Opinions: KEMPE Komfort Plus Hotel
Opinions
7,2
Bo
8,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Biricim Ümmühan
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Biricim Ümmühan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Uwe
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Uwe
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Amjad
29 de juny de 2025
Amjad
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Iris
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iris
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Vladimir
9 de febr. de 2025
Vladimir
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Isabella
9 de des. de 2024
Isabella
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Louise
Viatge en parella
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr gut für einen Kurzaufenthalt geeignet
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Christiane
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christiane
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gnanapragasam
Viatge en família
6 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel
Gnanapragasam
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Michael
25 de maig de 2023
Michael
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Senol
7 de maig de 2023
Senol
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Thilo
Viatge en grup
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thilo
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Ute
29 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ute
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Brian
Viatge de negocis
19 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint hotel.
Brian
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
6 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Wenn es besser gerochen hätte, dann wäre es okay.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Thomas
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ür einen kurzen Aufenthalt gut geeignet
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Peter
Viatge en família
30 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Joachim Rolf
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joachim Rolf
Estada d’1 nit (set. 2020)








