Hikosan Hotel Nagomi
Hotel a Soeda amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hikosan Hotel Nagomi





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 94 €
1 de des. - 2 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Calefacció
Assecador de cabells
Bany privat
Neteja diària
Wifi gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Servei de neteja diari
Neteja diària
Wifi gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Barrier Free Room)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Barrier Free Room)
El més destacat
Servei de neteja diari
Neteja diària
Wifi gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, approx.16sqm)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, approx.16sqm)
El més destacat
Servei de neteja diari
Neteja diària
Wifi gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Japanese Western)

Habitació, no fumadors (Japanese Western)
El més destacat
Servei de neteja diari
Neteja diària
Wifi gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

233-5 Hikosan, Soeda, Fukuoka, 824-0721
Sobre aquest allotjament
Hikosan Hotel Nagomi
Allotjaments similars

Hitaonsen Hananoki River Terrace
Hitaonsen Hananoki River Terrace
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.2 de 10, Molt bé, 13 opinions
Preu actual: 82 €
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
hikosanhotelnagomi
Hikosan Hotel Nagomi Hotel
Hikosan Hotel Nagomi Soeda
Hikosan Hotel Nagomi Hotel Soeda
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hikosan Hotel Nagomi
8,0
Molt bo
8,8
Neteja
7,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
Viatge en grup
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronald
Estada d’1 nit (des. 2024)








