AMOY by Far East Hospitality
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Temple i Museu de la Relíquia de la Dent de Buda
Galeria de fotos de l’allotjament AMOY by Far East Hospitality





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 215 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard (Cosy Room)

Habitació individual estàndard (Cosy Room)
9,4 sobre 10
Magnífic
(29 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Mobiliari individual
Aire condicionat
Cortina opaca
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Mobiliari individual
Aire condicionat
Cortina opaca
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Conrad Singapore Marina Bay
Marina Bay
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 290 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

76 Telok Ayer Street, Singapore, 048464
Sobre aquest allotjament
AMOY by Far East Hospitality
Allotjaments similars

Capri By Fraser China Square, Singapore
Capri By Fraser China Square, Singapore
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 955 opinions
Preu actual: 165 €
taxes i impostos inclosos
22 de nov. - 23 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
AMOY Far East
AMOY Far East Hospitality
AMOY Far East Hospitality Hotel
AMOY Far East Hospitality Hotel Singapore
AMOY Far East Hospitality Singapore
AMOY By Far East Hospitality Singapore
AMOY Hotel Singapore
AMOY Hotel
AMOY Singapore
AMOY
AMOY by Far East Hospitality
AMOY by Far East Hospitality Hotel
AMOY by Far East Hospitality Singapore
AMOY by Far East Hospitality (SG Clean)
AMOY by Far East Hospitality Hotel Singapore
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: AMOY by Far East Hospitality
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,4
Ubicació
9,8
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yanling
Viatge de negocis
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yanling
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Moriyuki
Viatge de negocis, Viatge en grup
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Moriyuki
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
ChungHsin
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ChungHsin
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Anneliese
Viatge en grup
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats




Anneliese
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Janet
Viatge en parella
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tatjana, Bellevue
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatjana
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Emi
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Emi
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruce
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqui
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqui
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Richard, Tinton Falls
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Moo
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Moo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hitoshi
3 de set. de 2025
Hitoshi
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
KENTARO
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KENTARO
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
John, LEETON
Viatge en família
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Rituparna
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rituparna
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mugikura
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mugikura
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Shigeo
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shigeo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gillian
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Gillian
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sinyueh Rayne
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sinyueh Rayne
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert, Berlin
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (ag. 2025)

















