Garni Hotel Henn
Hotel a Simmerath amb esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Garni Hotel Henn





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Seeufer 1, Simmerath, 52152
Sobre aquest allotjament
Garni Hotel Henn
Allotjaments similars

Four Stars by City Hotel
Four Stars by City Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
8.6 de 10, Excel·lent, 79 opinions
Preu actual: 144 €
taxes i impostos inclosos
21 de des. - 22 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 16.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Garni Hotel Café Henn Simmerath
Garni Café Henn Simmerath
Garni Café Henn
Garni Hotel Café Henn
Garni Hotel Henn Hotel
Garni Hotel Henn Simmerath
Garni Hotel Henn Hotel Simmerath
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Garni Hotel Henn
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Ubicació
9,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Zoe
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
German road trip.

Zoe
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Jo-Ann
Viatge en grup
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jo-Ann
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Gerhard
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerhard
Estada d’1 nit (set. 2023)
2/10, Horrible
Kevin
7 de set. de 2023
Kevin
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Pascal
31 d’ag. de 2023
Pascal
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Karin
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heerlijk
Karin
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Roman
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roman
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Olaf
Viatge de negocis
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olaf
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Gerd
11 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerd
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Krystyna
6 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Krystyna
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Pierre
14 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Tom
Viatge en grup
20 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Tom
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Frank
18 d’oct. de 2022
Frank
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour parfait avec vue sur lac
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Sabine, Wuppertal
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Simon
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent little hotel & cafe
Simon
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Elisa, Tiel
Viatge en parella, Viatge en família
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisa
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
arie
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed en net hotel.

arie
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)








