Parkhotel Margna
Hotel d'esquí amb 3 restaurants i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament Parkhotel Margna





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via da Baselgia 27, Sils im Engadin-Segl, Graubuenden, 7515
Sobre aquest allotjament
Parkhotel Margna
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informaci ó important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15 CHF per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 30 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5.
L’allotjament també es coneix com a
Parkhotel Margna Hotel Sils im Engadin-Segl
Parkhotel Margna Hotel
Parkhotel Margna Sils im Engadin-Segl
Parkhotel gna Sils im EnganSe
Parkhotel Margna Hotel
Parkhotel Margna Sils im Engadin-Segl
Parkhotel Margna Hotel Sils im Engadin-Segl
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Parkhotel Margna
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,6
Comoditats
9,8
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
13 de març de 2025
Ricardo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Marc, Langen
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andreas
5 de nov. de 2024
Andreas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Joanna
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisabeth
Estada de 6 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en parella
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ines
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ines
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
HELIO
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suíça em grande estilo

HELIO
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Dan Heinrich, Herzlia
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan Heinrich
Estada de 6 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en parella
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phantastsich
Elisabeth
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Karl Rudolf
Viatge en parella
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karl Rudolf
Estada de 6 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Danielle
7 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada de 4 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en parella
30 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Stefan
28 de febr. de 2022
Stefan
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Fabio
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fabio
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Hans
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Franz, West Vancouver, Canada
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent and very friendly staff. Very good food.
Franz
Estada de 7 nits (març 2018)