Hotel Goldene Rose
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Vall de Vinschgau
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Goldene Rose





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un bidet
Habitació doble per a ús individual clàssica, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors, vistes al pati

Habitació familiar, no fumadors, vistes al pati
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Fußgängerzone 73, Silandro, BZ, 39028
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Suitehotel Gampen
Suitehotel Gampen
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 42 opinions
Preu actual: 180 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 30 EUR.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Goldene Rose Silandro
Goldene Rose Silandro
Hotel Goldene Rose Hotel
Hotel Goldene Rose Silandro
Hotel Goldene Rose Hotel Silandro
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Goldene Rose
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Rolf, Rosenheim
Viatge de negocis
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Rolf
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
corrado
Viatge de negocis
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
corrado
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
william
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leuk verblijäf
william
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Carola
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carola
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Fabio
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Rui
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rui
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Ingrid, karlsruhe
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingrid
Estada de 14 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Henrik
14 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik
Estada de 2 nits (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Gina, München
8 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Hotel in toller Umgebung
Gina
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets