Hotel Hagoromo
Ryokan amb aparcament gratuït, molt a prop de Centre de Cultura i Creativitat Miho no Matsubara
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hagoromo





Opinions
9,2 sobre 10, 
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 210 €
1 de des. - 2 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Standard Japanese Style)

Habitació tradicional (Standard Japanese Style)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura 
Frigorífic 
Televisor LCD 
Un assecador de cabells 
Banyera profunda 
Bany privat 
Un bidet 
Banyera i dutxa independents 
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, vistes al jardí (Superior Japanese Style)

Habitació tradicional, vistes al jardí (Superior Japanese Style)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura 
Frigorífic 
Televisor LCD 
Un assecador de cabells 
Banyera profunda 
Bany privat 
Un bidet 
Banyera i dutxa independents 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1282-1 Miho, Shimizu-ku, Shizuoka, Shizuoka, 424-0901
Sobre aquest allotjament
Hotel Hagoromo
Allotjaments similars

Hotel Associa Shizuoka
Hotel Associa Shizuoka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.023 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu. 
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren 
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients 
En aquest allotjament està prohibit el consum d'alcohol 
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hagoromo Hotel Shizuoka
Hagoromo Hotel
Hagoromo Shizuoka
Hotel Hagoromo Shizuoka
Hotel Hagoromo
Hotel Hagoromo Ryokan
Hotel Hagoromo Shizuoka
Hotel Hagoromo Ryokan Shizuoka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Hagoromo
9,2
Fantàstic
9,0
Neteja
9,4
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Junko
Viatge en grup
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Junko
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful experience in a Japanese styled hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Patrick
Viatge en grup
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Alan
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
kenichi
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kenichi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joo Cheow
10 de maig de 2025
Joo Cheow
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jean michel
Viatge en parella
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jean michel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en parella
14 de març de 2025
Jessica
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
joong chool
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joong chool
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
?????
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?????
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Fenny
1 de març de 2025
Fenny
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
タカノリ
Viatge en grup
14 de febr. de 2025
タカノリ
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoko
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoko
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
???
23 de des. de 2024
???
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
SEUNGYONG
18 de des. de 2024
SEUNGYONG
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
WATARU
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
WATARU
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
James
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YUMI
Viatge en família
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
服務非常親切周到
YUMI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillaume
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rebecca
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and peaceful!
Rebecca
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lorraine
Viatge en família
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lorraine
Estada d’1 nit (jul. 2024)








