Hotel City Point

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel al centre a Rahata amb aparcament amb assistència i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel City Point

Restaurant
Vista des de l'allotjament
Àrea amb seients del vestíbul
Televisor LED i llar de foc
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

4,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació familiar, 1 dormitori, vistes a la ciutat, nivell executiu

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Ventilador de sostre
  • 557 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits dobles i 2 llits individuals

Habitació doble executiva, 1 dormitori, vistes a la ciutat, nivell executiu

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Ventilador de sostre
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 sofà llit doble

Habitació doble executiva, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit individual

Habitació quàdruple superior, 1 dormitori, vistes a la ciutat, nivell executiu

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
  • 371 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Nagar Manmad Highway, Tal- Rahata, Dist- Ahmednagar, Shirdi, Rahata, Maharashtra, 423109

Què hi ha als voltants

  • Lendi Baug - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • temple de Sai Baba de Shirdi - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Dwarkamai - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Temple Shri Saibaba Sansthan - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Parc Aquàtic Wet n Joy - 14 minuts a peu - 1.2 km

Com moure’s per la zona

  • Sainagar Siridi Station: 7 min en cotxe
  • Shirdi (SAG): a 27 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Sai Sagar Food Court - ‬3 minuts a peu
  • ‪Sai Naivedyam - ‬1 minuts a peu
  • ‪Domino's Pizza - ‬5 minuts a peu
  • ‪Sai Darbar - ‬5 minuts a peu
  • ‪Lords Plaza - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel City Point

Hotel a prop de temple de Sai Baba de Shirdi
A Hotel City Point t'esperen una terrassa, una cafeteria i un parc infantil. La wifi gratuïta a les zones comunes està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i un centre de negocis.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar típic de la regió (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i servei de cura d'infants (de pagament)
  • Magatzem d'equipatge, allotjament lliure de fum i caixer automàtic
Característiques de l'habitació
Totes 52 habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres avantatges, per exemple, roba de llit d'alta qualitat i cartes de coixins.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena i bressols (de pagament)
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa d'hidromassatge i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, ventiladors de sostre i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència gratuït, vigilat i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 300 INR per adult i 200 INR per nen
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Parc infantil

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens (recàrrec)
  • Bressol (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Dormitori independent
  • Habitacions insonoritzades
  • Parc infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Terrassa

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 20 places d'aparcament accessibles
  • 3 esglaons per arribar a l'entrada
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor (porta de 91 centímetres d'amplada)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Dispositius d'audició assistida
  • Equip d'accessibilitat telefònica
  • Mànecs de porta de palanca
  • Notificació del timbre i del telèfon
  • Notificació visual del timbre
  • Rampa a l'entrada principal
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol (recàrrec)
  • Carta de coixins
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Capçal de dutxa d'hidromassatge
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Guies de restaurants
  • Servei d'habitacions 24 hores
  • Servei de lliurament de menjar

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 850.0 INR per estada
Hi ha bressols disponibles per 650.0 INR per dia.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100.0 INR per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 300 INR per adult i 200 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1400 INR per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
  • Càrrec per l'ús del bressol: 650.0 INR per dia.
  • Càrrec pel llit addicional: 850.0 INR per estada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, Google Pay, MI-Pay, Razorpay, Paytm, PhonePe, Amazon Pay, MobilePay i PayNow.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

HOTEL CITY POINT Shirdi
CITY POINT Shirdi
HOTEL CITY POINT Kopargaon
CITY POINT Kopargaon
Hotel City Point Hotel
Hotel City Point Rahata
Hotel City Point Hotel Rahata

Preguntes freqüents

Hotel City Point accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel City Point?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel City Point?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel City Point?

Registre de sortida: migdia.

Hotel City Point ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1400 INR per vehicle.

On es troba Hotel City Point?

Aquest hotel a Rahata es troba al bell mig de la ciutat i a molt poca distància de les atraccions següents: Lendi Baug i temple de Sai Baba de Shirdi. Samadhi de Shri Tatya Kote i Dwarkamai també són a menys de 5 min.

Opinions: Hotel City Point

Opinions

4,2
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 21 opinions
Puntuació 8: Bo. 2 de 21 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 21 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 21 opinions
Puntuació 2: Horrible. 9 de 21 opinions

4,4/10

Neteja

4,2/10

Personal i servei

4,0/10

Comoditats

4,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10, Horrible

samrat, Round Rock

Estada d’1 nit (març 2024)

4/10, Deficient

HEMANTH BABU

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

Vinod

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
No TV, dirty Lenin bathroom was leaking
Estada d’1 nit (oct. 2023)

4/10, Deficient

Bharathi

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reception folks are very unfriendly and grumpy. Room has no soap and towels were very old and dirty. bathroom has no towel holders and ac water is dripping on head.
Estada de 2 nits (set. 2023)

6/10, Acceptable

VINOD

Viatge en família

Vinod Kumar

Need lot of improvement in room ,leaking bathroom and fittings falling ,no amenities despite good amount paid for family room
Estada d’1 nit (gen. 2020)

2/10, Horrible

Rashmi

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
The manager denied a room booking when we arrived there and after arguing for half an hour allocated a small dirty room. The linen was torn and the room didn't have the facilities shown on the website. Very limited breakfast option. Don't ever take the breakfast package.
Estada de 3 nits (oct. 2019)

4/10, Deficient

Anusha

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

not satisfactory

It is not upto our expectations .Reseption response was avarage. The rate you have charged and services you provided doesnot match. Every area has to be improved.
Estada d’1 nit (set. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pathetic!!!!!

A/C did not work for two nights. Gave RO water with full soapy smell in it. No Wi fi. Paid pretty good for the rooms per day but pathetic service and maintainence. Didn’t even offer any reduction until I asked for it. Reduction was 800 ra. Will strongly suggest not to book this hotel. V bad experience. The manager even didn’t see me to address my issues. Very disappointing.
Estada de 2 nits (set. 2019)

4/10, Deficient

Sonia

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Hanumanth

The location of the hotel is awesome. Room condition is ok, but bathrooms are bad. Hot water doesn’t come always. Water Flaucet looses and doesn’t work properly. Bathroom cleanness was very bad.
Estada d’1 nit (jul. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Comoditats
only 4 bottles of water per day for family of 5 people. If needed more we need to buy from restaurant. AC did not work properly. Amenities provided are not satisfactory. My famiky not happy with the stay.
Estada de 2 nits (jul. 2019)

2/10, Horrible

Ajay

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Avererage stay

The rooms were good, but the towels provided were dirty and torn. Though in the booking confirmation is was mentioned breakfast complimentary, but we were asked to pay for it. Restaurant is non-ac and needs to be more pleasent.
Estada d’1 nit (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (nov. 2018)

8/10, Bo

CBReddy, Guntur

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Just opposite to temple gate Nice restaurants are nearby Very reliable people
Estada de 2 nits (oct. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The rooms are smelly and bath room is horrible. No room service at all during the entire stay. Don't accept credit card. Towels are horrible and towels are not replaced during the stay. Very very poor facility.
Estada de 2 nits (oct. 2018)

2/10, Horrible

Subajini

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2018)

6/10, Acceptable

Bigyan, kathmandu

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Good location ,room size is okay. There is no coffee maker,chairs & tea table. Bed mattress are low in quality .
Estada de 2 nits (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Jani, Ahmedabad

Què no li ha agradat: Personal i servei

Very near to temple but service is poor...

Hotel is clean but with poor service.... You have to ask many times for one thing then it comes to you.... Breakfast is Ohk....
Estada d’1 nit (des. 2017)

2/10, Horrible

Deepak

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pathetic Experience

It was unhygienic. Cockroaches and mosquito made life miserable. Staff at reception was not available at reception at the time of check in and made us wait for half an hour,
Estada d’1 nit (ag. 2017)

2/10, Horrible

Pradeep

Què no li ha agradat: Neteja

Hotel City Point need to work on customer service

Stay was just fine, Hotel City point did not provide what was marketed as complimentary such as wi-fi, breakfast. Whats more troublesome was A/C in the room was just was cooling.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació