Ashiana Clarks Inn, Shimla
Hotel a Shimla amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ashiana Clarks Inn, Shimla





Opinions
5,0 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, bany privat

Habitació estàndard, 1 llit doble, bany privat
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Near Secretariat, Chotta Shimla, Shimla, Himachal Pradesh, 10177
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Orchid Shimla
The Orchid Shimla
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 26 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 3000 INR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 3000 INR per nen (6-12 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 3000 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 3000 INR per nen (6-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1400 INR per vehicle només l'anada.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Ashiana Regency
Ashiana Regency Shimla
Ashiana Clarks Inn, Shimla Hotel
Hotel Ashiana Regency Shimla
Ashiana Clarks Inn Shimla
Ashiana Clarks Inn
Ashiana Clarks Shimla
Ashiana Clarks
Ashiana Clarks Inn, Shimla Shimla
Ashiana Clarks Inn, Shimla Hotel Shimla
Preguntes freqüents
Opinions: Ashiana Clarks Inn, Shimla
Opinions
5,0
5,4/10
Neteja
5,6/10
Personal i servei
4,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
27 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst hotel I ever stayed in
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Tony, London
19 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel - very friendly staff
Tony
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de jul. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not worth the price.
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 de maig de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not recommended
Viatger verificat
2/10, Horrible
N0, Chennai
26 d’abr. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very bad stay
N0
6/10, Acceptable
pankaj sethi, india
25 de març de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
nice
pankaj sethi
6/10, Acceptable
Anu Agarwal, Ag
13 de gen. de 2014
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Inaccessible
Anu Agarwal
2/10, Horrible
Vandan, Stillwater, OK, USA
10 de jul. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst experience
Vandan
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de jul. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pathetic experience
Viatger verificat
8/10, Bo
Lakshminarayana, Delhi
21 de juny de 2013
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Go in joint families to enjoy this hotel
Lakshminarayana
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de juny de 2013
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Review
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Varun
1 de juny de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Varun
6/10, Acceptable
saurabh
30 de gen. de 2013
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
saurabh
Últimes tendències a Expedia
Hotels