Capsule Transit KLIA2 Airside
Hotel càpsula a Sepang amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Capsule Transit KLIA2 Airside





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, només per a dones (Capsule - max 12 Hours)

Habitació individual bàsica, només per a dones (Capsule - max 12 Hours)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, dormitori mixt (Capsule - Max 12 hours)

Habitació individual bàsica, dormitori mixt (Capsule - Max 12 hours)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Female Single Capsule

Female Single Capsule
Carregar totes les fotos de: Mixed Single Capsule

Mixed Single Capsule
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot No. S6-2-A32 & S6-2-A33, Intl Dep Level (Airside), KLIA2 Terminal, Sepang, Selangor, 64000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aerotel Kuala Lumpur
Aerotel Kuala Lumpur
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 565 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 46 MYR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Capsule Transit KLIA2 Airside Sepang
Capsule Transit KLIA2 Airside Capsule Hotel
Capsule Transit KLIA2 Airside Capsule Hotel Sepang
Preguntes freqüents
Opinions: Capsule Transit KLIA2 Airside
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de març de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ERIKO
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIKO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Eric
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Short term sleep
Eric
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nici
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nici
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Iver Elias
11 de des. de 2024
Iver Elias
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Joshua, Austin
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Scarlet
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scarlet
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Nurain
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nurain
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
GC
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GC
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosie
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great layover stay
Rosie
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosie
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great layover stay


Rosie
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Hisako
6 de març de 2024
Hisako
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronald
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
TAKAHIRO
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
TAKAHIRO
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
SHINYA
18 d’ag. de 2023
SHINYA
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Diana
26 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diana
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Amanda
25 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Akari
3 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akari
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Kerry
13 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerry
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
I must have just been unlucky
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2023)
4/10, Deficient
HSIU YING
12 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
HSIU YING
Estada d’1 nit (febr. 2020)