Yeon Stay
Motel al centre a Seül amb aparcament gratuït i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament Yeon Stay





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Assecador de cabells
6 Banys
Bany privat
Microones
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Premier

Habitació doble Premier
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Barnussos
Escriptori
Pantalla d'ordinador
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Barnussos
6 Banys
Bany privat
Microones
Escriptori
Pantalla d'ordinador
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Dobong-ro 73-gil Gangbuk-gu, Seoul, Seoul, 01114
Sobre aquest allotjament
Yeon Stay
Allotjaments similars

Jahamun Hotel
Jahamun Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Servei de recepció obert les 24 hores
6.6 de 10, 7 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 10000 KRW per estada; l'import pot variar en funció de la durada de l'estada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 10 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Yeon Stay Motel
hotel yeonga
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Yeon Stay
8,4
Molt bo
8,2
Neteja
8,6
Comoditats
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jon
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jon
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NAEEM AHMAD
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAEEM AHMAD
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKO
Viatge en grup
15 de juny de 2025
NAOKO
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Savannah
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Savannah
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best bang for your buck!
Sarah
Estada de 6 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Zola
12 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zola
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
JEAN PIERRE, UNION CITY
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
JEAN PIERRE
Estada de 17 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing place!!!
Viatger verificat
Estada de 15 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
YICHING
Viatge en parella
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YICHING
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tamaki
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamaki
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Kereen
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for a local experience on a budget
Kereen
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Daniela
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Daniela
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Neige
Viatge en família
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Neige
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Kim
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada de 7 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 9 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
??
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
??
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Mynor
30 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mynor
Estada de 2 nits (set. 2024)








