Hotel Millhaus Shinchon
Hotel amb una cafeteria i a prop de l'atractiu següent: Universitat Hongik
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Millhaus Shinchon





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5, Yonsei-ro 2na-gil, Seodaemun-gu, Seoul, Seoul, 03779
Sobre aquest allotjament
Hotel Millhaus Shinchon
Allotjaments similars

HOTEL FORESTAR Sinchon
HOTEL FORESTAR Sinchon
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
5.4 de 10, 56 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
1 de gen. - 2 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Millhaus
Millhaus Shinchon
Millhaus
Hotel Millhaus Shinchon Hotel
Hotel Millhaus Shinchon Seoul
Hotel Millhaus Shinchon Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Millhaus Shinchon
8,0
Molt bo
8,6
Neteja
7,6
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 de maig de 2025
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dimitri
7 de maig de 2025
Dimitri
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Atif
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Atif
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
EUNKYUNG
Viatge en família
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
감사합니다
EUNKYUNG
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Hugo
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Eugene
Viatge en parella
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugene
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Shuhei
1 d’abr. de 2024
Shuhei
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
31 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
CHAEGON
Viatge en família
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
가격대비 전혀 만족스럽지 않아요
CHAEGON
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
JINYOUNG
Viatge en grup
31 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JINYOUNG
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
호텔 이용 후기
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
yu-chen
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yu-chen
Estada de 5 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Scott
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bring your own pillow
Scott
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
jye, KR
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최근에지어져 깔끔하고좋아요
jye
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
callie
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
callie
Estada d’1 nit (oct. 2018)








