Dormy Inn Premium Seoul Garosugil

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Garosu-gil

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Dormy Inn Premium Seoul Garosugil

Exterior
Interior
Caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Vestíbul
S'hi serveixen esmorzars i plats de cuina internacional

Opinions

9,0 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Spa
  • Esmorzar disponible
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació triple

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 3 llits individuals

Habitació individual

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit doble

Habitació doble

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
119, Dosan-daero, Gangnam-gu, Seoul, Seoul, 135-887

Què hi ha als voltants

  • Garosu-gil - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Hyundai Department Store - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Carrer Rodeo d'Apgujeong - 2 minuts en cotxe - 1.4 km
  • Centre Comercial Starfield COEX - 5 minuts en cotxe - 4.3 km
  • Centre de Convencions i Exposicions COEX - 5 minuts en cotxe - 4.3 km

Com moure’s per la zona

  • Seoul Station: 18 min en cotxe
  • Sinsa Station: 3 min a peu
  • Aeroport Internacional de Seül-Gimpo (GMP): a 47 min en cotxe

Restaurants

  • ‪맥도날드 - ‬1 minuts a peu
  • ‪북경반점 - ‬1 minuts a peu
  • ‪야키토리 묵 - ‬2 minuts a peu
  • ‪배제현의웰빙낙지한마리수제비 - ‬1 minuts a peu
  • ‪목포집 - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Dormy Inn Premium Seoul Garosugil

Hotel a prop de Garosu-gil
Dormy Inn Premium Seoul Garosugil, amb Hyundai Department Store a prop, ofereix un servei de connexió amb l'aeroport, servei de bugaderia i tintoreria i un bar. Regala't algun dels serveis de l'spa, com ara un tractament d'aromateràpia, un tractament facial o un massatge. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, Global Kitchen, ofereix esmorzars. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un centre de negocis disponibles per a tots els clients.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i atenció multilingüe
  • Servei de recepció obert les 24 hores, ordinadors disponibles i servei de consergeria
  • Caixa forta a la recepció, televisió al vestíbul i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 210 habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Bidets, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD amb canals per cable
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i calefacció

Idiomes

Anglès, japonès i coreà.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de transport des de o fins a l'aeroport disponible
  • Aparcament a les instal·lacions (recàrrec)
  • Aparcament de llarga durada a les instal·lacions (recàrrec)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 09:30: entre 27.500 i 27.500 KRW per adult i 8800 i 16.500 KRW per nen
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Global Kitchen

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors

Spa

  • Aromateràpia
  • Massatge
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bidet
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 20 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 27500 i 27500 KRW per adult, i entre 8800 i 16500 KRW per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
For the comfort of guests using the public bathing areas and other public facilities, guests with large tattoos are not permitted to use the facilities. Guests with tattoos may use the bathing facilities if their tattoos are smaller than 3.15 inches (8 centimeters) by 5.11 inches (13 centimeters) and are covered with a sticker provided by the property.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Si tens tatuatges, hauràs de seguir unes instruccions específiques quan utilitzis els banys públics de l'allotjament; et facilitaran més informació en fer l'entrada

Puntuació nacional

Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.

L’allotjament també es coneix com a

Dormy Inn Premium Garosugil
Dormy Inn Premium Seoul Garosugil
Dormy Premium Garosugil
Dormy Premium Seoul Garosugil
Dormy Seoul Garosugil Seoul
Dormy Inn Premium Seoul Garosugil Hotel
Dormy Inn Premium Seoul Garosugil Seoul
Dormy Inn Premium Seoul Garosugil Hotel Seoul

Preguntes freqüents

Dormy Inn Premium Seoul Garosugil accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Dormy Inn Premium Seoul Garosugil?

Hi ha aparcament disponible per una taxa. S'ofereix aparcament de llarga durada per un recàrrec. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Dormy Inn Premium Seoul Garosugil?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Dormy Inn Premium Seoul Garosugil?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Dormy Inn Premium Seoul Garosugil?

Aquest hotel es troba a Gangnam-gu i a menys de 2 km de les atraccions següents: Garosu-gil, Hyundai Department Store i Carrer Rodeo d'Apgujeong. Centre Comercial Starfield COEX i Centre de Convencions i Exposicions COEX també són a menys de 5 km. Sinsa Station és a 3 min a peu i Nonhyeon Station, a 10 min.

Opinions: Dormy Inn Premium Seoul Garosugil

Opinions

9,0

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 596 de 999 opinions
Puntuació 8: Bo. 322 de 999 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 56 de 999 opinions
Puntuació 4: Deficient. 13 de 999 opinions
Puntuació 2: Horrible. 12 de 999 opinions

9,0/10

Neteja

9,2/10

Personal i servei

9,2/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 2 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

HEEEUN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

서울, 서울

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
역시 지하에 있는 사우나가 짱 좋음 호캉스 갔었음
Estada d’1 nit (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

조식은 너무 좋았지만 외부 차량소음은 단점

조식은 엄청 맛있었고 숙소 침대도 편안했습니다만. 밤에 외부 차량 소음이 심한것이 단점이였습니다 그 외는 너무 편안했습니다~
Estada d’1 nit (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

승미, 서울

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
스텝분들이 몹시 친절하고 호텔 자체도 관리가 잘되어 있어서 너무 편하게 지냈습니다. 지하에 있는 대욕장도 청결하고 사람이 많지 않아 좋습니다. 조식 이용하는 사람이 많아 좀 붐볐지만 한식,일식 양식의 비율이 좋아서 다체롭게 먹을 수 있어 좋습니다, 역에서 매우 가깝고 가성비 좋은 호텔이라 또 이용하고 싶습니다.
Estada d’1 nit (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Sena

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Seungwon

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

boo yong

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2020)

8/10, Bo

HYUKSOO

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

6/10, Acceptable

ilho

Viatge de negocis
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

YOUNGHA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

AARON

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2020)

10/10, Excel·lent

YOUNGWOONG

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

8/10, Bo

ilho

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2020)

8/10, Bo

JONGHAN

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Sung Yoon

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Byung Soo

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2020)

8/10, Bo

Eunyoung

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2020)

8/10, Bo

Su kyong

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2020)

10/10, Excel·lent

Aram

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2020)