9 Brick Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 6 minuts a peu de Universitat Hongik
Galeria de fotos de l’allotjament 9 Brick Hotel





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació doble Deluxe, vistes a la ciutat
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes a la ciutat

Habitació doble superior, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Àtic clàssic

Àtic clàssic
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Barnussos
També et pot agradar

Novotel Ambassador Seoul Yongsan - Seoul Dragon City
Yongsan-gu
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32, Hongik-ro 5-gil, Mapo-gu, Seoul, 04038
Sobre aquest allotjament
9 Brick Hotel
Allotjaments similars

Amanti Hotel Seoul Hongdae
Amanti Hotel Seoul Hongdae
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
6 de gen. - 7 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 12500 KRW per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 15000.0 KRW per dia.
- Càrrec pel servei de bugaderia: 7000 KRW per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
9 Brick Hotel Seoul
9 Brick Seoul
9 Brick
9 Brick Hotel Hotel
9 Brick Hotel Seoul
9 Brick Hotel Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: 9 Brick Hotel
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,2
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
14 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (des. 2025)
8/10, Bo
Daun
Viatge en grup
13 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daun
Estada de 6 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Pak Hang
Viatge en grup
10 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Pak Hang
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (des. 2025)
8/10, Bo
Gerry
5 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerry
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Harris, Phoenix
4 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harris
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Kriz
Viatge en família
1 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kriz
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Michaela
30 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaela
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en família
21 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Gaetan
20 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gaetan
Estada de 10 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Keith
15 de nov. de 2025
Keith
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Teresita
Viatge en parella
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Teresita
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Ping
12 de nov. de 2025
Ping
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Hoi Nei
Viatge en parella
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hoi Nei
Estada de 5 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Laetitia
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laetitia
Estada de 10 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Floranz
6 de nov. de 2025
Floranz
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Luan
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Luan
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
maike
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
maike
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua, New Orleans
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 6 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Yoshika
23 d’oct. de 2025
Yoshika
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jai K L
Viatge en parella
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jai K L
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Kyoko
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyoko
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Trevares
16 d’oct. de 2025
Trevares
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Julynn
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julynn
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Trine Marie
10 d’oct. de 2025
Trine Marie
Estada de 3 nits (oct. 2025)












