Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Metro Park View Hotel Kota Lama Semarang





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial

Suite presidencial
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Deluxe Executive Twin)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Deluxe Executive Twin)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Haji Agus Salim 2- 4, Semarang, Central Java, 50139
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 200000 IDR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 375000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-21:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
New Metro Hotel
New Metro Hotel Semarang
New Metro Semarang
Metro Hotel
New Metro Hotel
Metro Park Kota Lama Semarang
Metro Park View Hotel Kota Lama Semarang Hotel
Metro Park View Hotel Kota Lama Semarang Semarang
Metro Park View Hotel Kota Lama Semarang Hotel Semarang
Preguntes freqüents
Opinions: Metro Park View Hotel Kota Lama Semarang
Opinions
8,0
Molt bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Widodo
Viatge de negocis, Viatge en família
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing staffs and good location
Widodo
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
GURUDAS BHALCHANDRA
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Good hotel
GURUDAS BHALCHANDRA
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Shafiee
7 de juny de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended for Amenities
Shafiee
Estada d’1 nit (juny 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de març de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Hani
1 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Old but good
Hani
6/10, Acceptable
Thomas, Bad Oldesloe
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
In die Jahre gekommenes Hotel
Thomas
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Susi, Bekasi
31 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheap and Nice
Susi
8/10, Bo
bert, berlin
11 de març de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good hotel when you compare to the price
bert
8/10, Bo
MAX
27 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
歴史的風格有る中心部に位置するホテル
MAX
6/10, Acceptable
gerard
25 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sfeervol hotel tussen markt en oude stad.
gerard
6/10, Acceptable
Per-Olof
20 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gammalt men otroligt billigt
Per-Olof
10/10, Excel·lent
Emiel, Heerenveen
8 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mooi hotel, super vriendelijk personeel.
Emiel
6/10, Acceptable
Sentot, Semarang
18 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Receptionist refused my reservation
Sentot
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
puas
Viatger verificat
8/10, Bo
ANDY
29 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDY
8/10, Bo
anto, Tangerang poris simprug
27 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
happy holiday
anto
2/10, Horrible
Viatger verificat
28 d’oct. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
slechte ervaring gehad
Viatger verificat
4/10, Deficient
Felicia
27 d’oct. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
bad hotel
Felicia
8/10, Bo
rita, jakarta
2 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
liburan yg asik
rita
10/10, Excel·lent
Thery, Jakarta Barat
30 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació