The Moore Hotel
Hotel amb una cafeteria, molt a prop de Mercat de Pike Place
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Moore Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits de matrimoni, bany privat

Habitació estàndard, 2 llits de matrimoni, bany privat
8,6 sobre 10
Excel·lent
(124 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, bany privat

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, bany privat
8,4 sobre 10
Molt bo
(238 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Courtyard by Marriott Seattle Bellevue/Downtown
West Bellevue
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 198 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1926 2nd Ave, Seattle, WA, 98101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Inn at Virginia Mason
The Inn at Virginia Mason
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
- Serveis de bugaderia
- Servei d’habitacions
7.6 de 10, Bé, 1.108 opinions
Preu actual: 182 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec de la destinació: 2 USD per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No es permet l'accés a visitants o convidats a les habitacions.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Moore Hotel Seattle
Moore Hotel
Moore Seattle
Hotel The Moore Hotel Seattle
Seattle The Moore Hotel Hotel
Hotel The Moore Hotel
The Moore Hotel Seattle
Moore
The Moore Hotel Hotel
The Moore Hotel Seattle
The Moore Hotel Hotel Seattle
Preguntes freqüents
Opinions: The Moore Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Evan
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Evan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jeanne
Viatge en parella
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeanne
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, LaGrange
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
James
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Masao
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Masao
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Katherine
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Katherine
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mark
14 de maig de 2025
Mark
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge en grup
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Robert
10 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
William, Kamloops
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
William
2/10, Horrible
Brett
Viatge en grup, Viatge en família
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Brett
6/10, Acceptable
Darren
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Moore Theater
Darren
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cheryll
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cheryll
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Emelda
Viatge en grup
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emelda
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en grup
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Garry
Viatge en parella
18 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Garry
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Sandra
14 de des. de 2024
Sandra
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel was great
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
26 de nov. de 2024
Richard
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Els
25 de nov. de 2024
Els
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Brandt
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandt
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Kuriakose
Viatge de negocis, Viatge en grup
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kuriakose
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Holly
10 de nov. de 2024
Holly
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Norma
8 de nov. de 2024
Norma
Estada d’1 nit (oct. 2024)