Blue Marlin All-Inclusive Seascape by Dream Resorts
Hotel amb tot inclòs amb 2 piscines a l'aire lliure i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament Blue Marlin All-Inclusive Seascape by Dream Resorts





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 213 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

180 Scott Street, Scottburgh, KwaZulu-Natal, 4180
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Protea Hotel by Marriott Karridene Beach
Protea Hotel by Marriott Karridene Beach
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 74 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
19 de nov. - 20 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 ZAR per habitació només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Blue Marlin Hotel Scottburgh
Blue Marlin Scottburgh
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Blue Marlin All-Inclusive Seascape by Dream Resorts
8,4
Molt bo
8,4
Neteja
8,6
Ubicació
8,8
Personal i servei
7,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mercia
10 de jul. de 2025
Mercia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mercia
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will return
Mercia
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Derek
Viatge en família amb nens petits
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
David
Viatge en grup
3 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Reshma
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reshma
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Riku
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Riku
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Florine
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florine
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Heidi
9 de set. de 2024
Heidi
Estada de 4 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Kavitha
Viatge en família
18 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A very disappointing stay.
Kavitha
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Thimu
Viatge en família
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Average resort
Thimu
Estada de 4 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Devarani
Viatge en família
1 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A holiday ruined by drunk guest and aggressive GM
Devarani
Estada de 4 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Lungi
Viatge en família
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lungi
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
trond
31 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
trond
Estada de 7 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en família amb nens petits
11 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 3 nits (oct. 2022)
2/10, Horrible
lavendren
6 d’ag. de 2022
lavendren
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Raven
Viatge en família
26 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raven
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en família
22 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beach getaway
Gary
Estada de 3 nits (març 2021)
8/10, Bo
Marsalthea A
1 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marsalthea A
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
JL
Viatge en família
4 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
great enjoyable stay
JL
Estada de 4 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Blue Marlin
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Marius
Viatge en família
31 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marius
Estada de 5 nits (oct. 2020)
4/10, Deficient
Sm
4 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sm
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Brett
Viatge en família
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brett
Estada de 2 nits (març 2020)








