11, M.1 Sun rise Beach, Koh Lipe, Koh Lipe, Satun, 91000
Què hi ha als voltants
Platja Sunrise - 2 minuts a peu - 0.2 km
Carrer Peatonal de Koh Lipe - 3 minuts a peu - 0.3 km
Platja de Pattaya de Ko Lipe - 10 minuts a peu - 0.9 km
Platja de North Point - 12 minuts a peu - 1.1 km
Platja Sunset - 14 minuts a peu - 1.2 km
Restaurants
Castaway Bar & Library - 9 minuts a peu
Nee Papaya - 4 minuts a peu
Thai Thai Restaurant - 3 minuts a peu
The Box Bar - 5 minuts a peu
Thai Derm Restaurant - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Salisa Resort
Hotel a prop de Platja de Pattaya de Ko Lipe
Has pensat a allotjar-te a Salisa Resort? Aprofita que ofereix una terrassa, un jardí i una bugaderia. Amb comoditats com ara ubicació a primera línia de platja i restaurant a primera línia de platja, aquest hotel és el lloc perfecte per gaudir del sol. El restaurant restaurant marisc de les instal·lacions, Kin-D Restaurant, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Esmorzar preparat al moment (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i assistència turística i per a la compra d'entrades
Cafè/te a les zones comunes
Característiques de l'habitació
A Salisa Resort, totes les habitacions tenen detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
Televisors LED de 21 polzades amb canals per satèl·lit
Balcons, bullidores elèctriques i servei de neteja diari
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
Aparcament només per a motocicletes a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 180 THB per persona
Cafè i te a les zones comunes
Un bar
Un restaurant
Restaurants a les instal·lacions
Kin-D Restaurant
Per a famílies
Bugaderia
Comoditats
Bugaderia
Servei de recepció durant un horari limitat
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de neteja (diari)
Exterior
A la platja
Jardí
Terrassa
Accessibilitat
Sense ascensor
Més serveis
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LED de 21 polzades amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera i tetera
Servei d'habitacions
Altres
Aire condicionat
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: 07:00-20:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat)
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar a la carta: 180 THB per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Salisa Resort Koh Lipe
Salisa Resort
Salisa Resort Satun
Salisa Satun
Hotel Salisa Resort Satun
Satun Salisa Resort Hotel
Hotel Salisa Resort
Salisa
Salisa Resort Hotel
Salisa Resort Koh Lipe
Salisa Resort Hotel Koh Lipe
Preguntes freqüents
Salisa Resort accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Salisa Resort?
Només s'ofereix aparcament per a motocicletes.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Salisa Resort?
Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Salisa Resort?
Registre de sortida: migdia.
Salisa Resort ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.
On es troba Salisa Resort?
Aquest hotel a Koh Lipe es troba a la platja i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Platja Sunrise i Platja de Pattaya de Ko Lipe. Roca Takon Chet i Carrer Peatonal de Koh Lipe també són a menys de 15 min.
Opinions: Salisa Resort
Opinions
7,6
Bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 14 de 41 opinions
10-Excel·lent
14
Puntuació 8: Bo. 13 de 41 opinions
8-Bo
13
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 41 opinions
6-Acceptable
9
Puntuació 4: Deficient. 1 de 41 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 4 de 41 opinions
2-Horrible
4
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10/10, Excel·lent
Krissana
20 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Die Insel ist unglaublich voll. Sehr viele Menschen drängen sich auf sehr wenig Raum.
Das Resort ist über eine sehr unordentliche und zugemüllte, enge Zufahrt zu erreichen.
Der Zustand der Bungalows ist insgesamt renovierungsbedürftig. Der Fußboden (PVC) hat Löcher und war eingerissen. Klimaanlage funktionierte gut, hat allerdings viel schmutzige Flüssigkeit auf die Ablage darunter tropfen lassen. Das Bad hat nur eine sehr schwache Leuchte, die Zugangstür ist nur stark gebückt zu durchqueren (ca. 1,70m).
Es wird gereinigt, die Handtücher werden getauscht. Allerdings erfolgt die Reinigung nur unzureichend.
Das Personal an der Rezeption ist hilfslose bis unwillig.
Der Bitte Kleidung zum Waschen abzuholen wurde nicht entsprochen. Die Rückgabe war nach der Bezahlung an der Rezeption. Wurde nicht ins Zimmer gebracht.
Das Frühstück ist unzureichend. Toaster für das Brot zu klein. Toastgerät wiederholt defekt. Kaffee nicht genießbar, so dass wir den Kaffee gegen Barzahlung an der Bar bestellten.
Die Lage ist toll, unmittelbar am Strand. Preis und Leistung stehen in sehr schlechtem Verhältnis.
Unsere Mails an Expedia wurden nach über 72 Stunden noch nicht beantwortet.
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Alexander
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra
Väldigt trevlig liten resort med perfekt läge . Dock lite dålig service vid restaurangen/baren
Alexander
Estada de 10 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Alexandra
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Alexandra
Estada de 6 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Patricia, Malaysia
Viatge en parella
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Such calming place to be on earth. Staff's are very helpful and friendly. Do order their Ice Blended Coffee Caramel, it's to die for! Will definitely be back here again soon!
Patricia
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Mathurin
14 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Expensive low standard bungalow😭
Salisa is a small paradise resort lokated direct on the beach. Unfortunately I dident have one of the three bungalows in the front of the beach, the locatipn of thi are just wunderfull and new fresh bungalows in two floors with a nice veranda and nice furniture. Our bungalow next to, just further inside was not the best standard, quire small and not so fresh, bathroom was no A/C and did not reflect tje price of what we pay, we was at Salisa for 12 nights, the last two night we was upgraded to the front bungalow which was the twi best days at Ko Lipe. Last night we left Ko Lipe i stead of moving back to the low standard bungalow. Breakfast is not international standard, it was a great disapointment, o ly thai standard breakfast. At 11 days we eat breakfast 9 days on the shopping street. Its strange, because Salus Resturant have one of the best and sheepest food on ko Lipe.
Thomas
Estada de 13 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Steve
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable room, great service, perfect location
Perfect location on the beach with great service. The room is comfortable. Breakfast is meh.
Steve
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt resort
Super hyggeligt resort loggende i gå afstand til Salling street. Vi ikke imponeret over morgenmaden. Der fandt vi lokalsted at spise istedet. Men alt i alt rigtig fint.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mette Helena
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
I Was happy to visit, I had a cheap room. I Was happy with The Sunrise Beach. I found The staff Very helpfull. They paid my tuktuk arriving and leaving.
Mette Helena
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Robert
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastiskt boende och personal
Jätte mysiga små stugor med sköna sängar, finns större också. Rummen hade AC, kyl, varmvatten, tillgång till vattenkokare mm. Jätte trevlig personal och nog bland den bästa maten man kan få tag på, på ön! Stranden är precis nedanför. Jag rekommenderar alla att bo här! I love Salisa!
En annan grej är att de står för taxin från båten till hotellet när man ankommer och samma sak nör man ska åka
Robert
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
하우스키핑 서비스가 별로였던 점 빼고는 대체로 만족함.
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats
Everywhere on the island is more expensive than other places but for the amount we paid for this the only good thing about it was the proximity to the beach.
The rooms were dated and not very clean with big gaps in the doors and windows so we came back to mosquitos and cockroaches in our room every night.
The aircon was blowing out warm air and as one of the reasons we picked this property was to have aircon this was really disappointing and made our stay uncomfortable.
Breakfast was minimal and you had a choice of one egg, a tiny omlette or a tiny portion of scrambled eggs. There was the usual Asian dishes to choose from but nothing was labelled so you couldn't tell what it was and when I asked the staff they couldn't tell me (either they didn't know or couldn't speak English)
The front desk was run by very young people, there didn't seem to be any adult management around the place and therefore our issues weren't dealt with when we complained about the cockraoches and aircon.
The property is right on the beach which is great but they charge you for kayaks to explore the little islands nearby. very good massage at the place on site.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 12 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Koray
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra hotell
Stranden är full med longtail båtar på hotellets strand som tyvärr åker fram och tillbaka. Men en10 min promenad längs stranden så kan du hitta lugnare strand. Deluxe villan va riktigt fin och härlig. Frukosten är väl helt ok, men så pr det överallt i Thailand. Kan tänka mig och komma tillbaka hit.
Koray
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Iselin
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 night stay at Salisa
The staff and the beach was very nice! The breakfast was ok, not so much to choose from. The aircondition smelled a little mold.
Iselin
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
YUJIA
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pretty good stay, wifi was stable, rooms clean.
Only issue was toilet doesn’t allow toilet paper to be disposed in the toilet bowl.
Ian
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
KAREN
27 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fab stay in a beautiful place
Had a lovely relaxed stay
Staff so friendly and willing to help. Stayed in Sd4 about 45 second walk to an amazing beach.Breakfast good and included. Had lunch there once as tried different places.Prives competitive They organised our ferry to phi phi and taxi from resort. Spot on on timing and impressed they paid for the taxi. Coffee sachet in room which was mice every morning before breakfast
Kettle in Room si could buy own t3a/coffee if staying longer. Towels changed everyday .Might be sensible if they qsk3d if you need it as felt towels Wrentham dir5y a7nd woulxvhav3 dried in the heat anyway. 8ld be a bit more environmentally aware as I think most tourists wouldn't expect towel change everyday in this day and age with everything going on these days 100 recommend and will probably return when we go a Malaysian trip..Thanks guys
KAREN
Estada de 6 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Luiza, Brasilia
6 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortavel e na melhor praia
Neste hotel os quartos sao confortaveis ebem cuidados. A limpeza eh bia, eh na melhor peaia e perto da walking street. O restaurante do hotel eh otimo. Recomendo
Luiza
Estada de 5 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
High marks for cleanliness, and service from both admin and restaurant staff. Good food (though a bit 'westernised'). Great location and beach access.
But poor condition of entrance. - Not even decent signage ,, ?!. Planning for it, probably.
The soon finished 2-story cabins with nice beach view look to be good!
Although currents efforts in waste management are commendable, increasing attention to this needs to keep up with the increasing tourist numbers.
More info on the importance of the Marine National Park's resources for the good snorkelling experience in all Koh Lipe needs to be displayed more clearly 'in town' as well as in all resorts. And more info on where the fish and seafood served in restaurants comes from. Taking fish and seafood from the national park will soon in future have negative effects on the choice of restaurant dishes!
WiFi worked, but not great.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
piggy, BKK
30 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació