Hotel Resol Sasebo

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Port Sasebo

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Wifi gratuïta
  • Restaurant
  • Aire condicionat
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament disponible
  • Serveis per als negocis
El preu actual és de 52 €
25 de gen. - 26 de gen. de 2026

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 14 de 14 habitacions

Habitació doble econòmica, no fumadors (Semi-double Room)

8,8 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Barnussos
Cafetera/tetera
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual gran

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Twin Use)

8,2 sobre 10
Molt bo
(13 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Barnussos
Cafetera/tetera
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Barnussos
Cafetera/tetera
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble econòmica, no fumadors (Semi-double Room, Single Use Only)

8,0 sobre 10
Molt bo
(13 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Barnussos
Cafetera/tetera
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual gran

Semi Double Room-Non Smoking

  • Capacitat per a 2

Deluxe Twin Room Non Smoking

  • Capacitat per a 2

Standard Twin Room Non Smoking

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
  • Capacitat per a 2

Standard Twin Room Smoking

  • Capacitat per a 2

Single Room-non-smoking

  • Capacitat per a 1

Single Room[Smoking Allowed]

  • Capacitat per a 1

Deluxe Double Room High Floor

  • Capacitat per a 2

Deluxe Twin Room Smoking

  • Capacitat per a 4

Semi Double Room Smoking

  • Capacitat per a 2

Premium Twin Room

  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
8-17 Shirahae-cho, Sasebo, Nagasaki-ken, 8570862

Què hi ha als voltants

  • Església Catòlica de Miuracho - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Arkas Sasebo - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Port Sasebo - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Museu de la Força d'Autodefensa Marítima de Sasebo - 3 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Base naval dels EUA de Sasebo - 4 minuts en cotxe - 2.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Huis Ten Bosch: 15 min en cotxe
  • Aeroport de Nagasaki (NGS): a 63 min en cotxe

Restaurants

  • ‪ヒカリ - ‬7 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬7 minuts a peu
  • ‪香蘭 - ‬3 minuts a peu
  • ‪Cinnabon Seattle's Best Coffee - ‬3 minuts a peu
  • ‪レストラン本陣 - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Resol Sasebo

Hotel amb Port Sasebo a prop
Hotel Resol Sasebo, amb Església Catòlica de Miuracho i Museu de la Força d'Autodefensa Marítima de Sasebo a poca distància, ofereix una cafeteria, serveis de tintoreria o bugaderia i un restaurant. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), aparcament (de pagament) i servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament)
  • Magatzem d'equipatge, sales de reunions i sala de banquets
  • Caixa forta a la recepció, allotjament lliure de fum i màquina expenedora
Característiques de l'habitació
Les 154 habitacions presenten comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i barnussos.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen vàters amb bidet electrònic i combinacions de dutxa i banyera
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Frigorífics, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament a les instal·lacions (1000 JPY per nit)
  • Aparcament sense assistència limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 06:30 a 09:30: 1500 JPY per persona
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Per a famílies

  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sales de reunions

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala d'estar comuna
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles
  • Vàter amb bidet electrònic

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 1500 JPY per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000.00 JPY per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Resol Sasebo
Resol Sasebo
Hotel Resol Sasebo Hotel
Hotel Resol Sasebo Sasebo
Hotel Resol Sasebo Hotel Sasebo

Preguntes freqüents

Hotel Resol Sasebo accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Hotel Resol Sasebo?

Amb data 25 de des. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Resol Sasebo el dia 25 de gen. de 2026 són d'almenys 51,59 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Hotel Resol Sasebo?

Hi ha aparcament disponible per 1000.00 JPY per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Resol Sasebo?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Resol Sasebo?

Registre de sortida: 11:00.

Hotel Resol Sasebo ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Hotel Resol Sasebo?

Aquest hotel a Sasebo es troba al centre de la ciutat i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Església Catòlica de Miuracho i Port Sasebo. Museu de la Força d'Autodefensa Marítima de Sasebo i Parc Nacional de Saikaitambé són a menys de 5 km.

Opinions

Opinions: Hotel Resol Sasebo

7,8

Bo

7,8

Neteja

8,8

Ubicació

8,0

Personal i servei

7,8

Respecte al medi ambient

7,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 208 de 715 opinions
Puntuació 8: Bo. 299 de 715 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 147 de 715 opinions
Puntuació 4: Deficient. 42 de 715 opinions
Puntuació 2: Horrible. 19 de 715 opinions

Opinions

6/10, Acceptable

MEGUMI

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
室内の匂い、空調口のホコリがとても気になりました。 スタッフの方はとても親切です。
Estada d’1 nit (des. 2025)

10/10, Excel·lent

nakamura

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
駅の目の前で、チェックイ前後の荷物預かりもしていただけ、お部屋には必要なミニティーが揃っており、とても快適に過ごせました。
Estada d’1 nit (des. 2025)

8/10, Bo

Masatosi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
結婚式の為親族で宿泊しました。 車の音もほぼほぼ無く快適でした あえて言えば枕が(大)が固かった!人それぞれでしょうけど使わなかったって言う方が多かったですね
Estada de 2 nits (des. 2025)

6/10, Acceptable

Kazumi, yokohamashi

安くてまあまあいい 朝食はなしにしていた 糖尿病だからあまり食べれないのが残念 うどん無料で食べれたみたい アメニティはロビーからもらうけど マウスウォッシュがありたがった。
Estada d’1 nit (nov. 2025)

6/10, Acceptable

TAkashi

Estada d’1 nit (nov. 2025)

6/10, Acceptable

Jo

Estada de 2 nits (nov. 2025)

8/10, Bo

Yumiko

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
朝食はすごくバラエティ豊富でした。カステラも食べられて嬉しかったです。私は飲めないですがお酒やワインもあったようです。
Estada de 5 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Hiroko

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
朝食をいただいたレストランのスタッフの皆さんがとても親切で気持ちよく対応してくださいました。おいしいお料理に加えての優しい笑顔と声かけにほっとしました。ありがとうございました。
Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Raira

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
とても綺麗でアメニティも一通りあります! 部屋着がとても良いです!
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

RIKA, OMECITY

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ホテルの一階が佐世保バスセンターでした。長崎空港、長崎市内、福岡空港、福岡天神へのバスが利用できます。ホテルの目の前は佐世保駅と佐世保港、レンタカーもコンビニも目の前です。ホテルから見える港の景色も最高でした。 また、朝食も和食、洋食、カレー、ハンバーガーから選べます。和食かセットではレモンステーキも楽しめました。
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

YURIKA

Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

Akiko

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats
朝食は、洋食と和食両方いただきました。どちらも栄養を考えてあり、量的に少しずつ、そして数多く用意され、満腹感ちょうど良く美味しくいただきました。
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Lewy

Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

R

Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

HIROSHI

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
選んだ部屋が狭すぎたので次回はもう少し広い部屋を選びます
Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Dre

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was perfect and quiet how I like it and tv was good
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

manabu

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Kaoru

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
最上階の部屋でしたが、海が見えて素敵でした。置いてある電化製品がリファのドライヤーだったり、ヘアアイロンもあり、ドレッサーにはフェイススチーマーなどもありました。ドレッサーも古いながらもステキなドレッサーでした。トイレも新しく綺麗でした。ただ洗面所の蛇口やお風呂やシャワーの蛇口が古くて使い勝手が悪かったです。
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Jay Michael

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Lawrence

Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

KAZUKI

Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

ASUKA

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
ユニットバスの壁に髪の毛が着いていた。 ゴミ箱の中にもすでにゴミが入っていた。
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

KAORI

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
朝食がとても豪華で美味しかったです。
Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

kiyoshi

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
浴室に他人の毛がたくさん残っていたので残念でした。
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Seungryu

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)