Odysis Sapporo Odori Koen Hotel
Hotel a Sapporo, molt a prop de Parc d'Odori
Galeria de fotos de l’allotjament Odysis Sapporo Odori Koen Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Moderate Double Room

Moderate Double Room
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Executive Twin Room

Executive Twin Room
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Family Twin Room

Family Twin Room
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
També et pot agradar

SAPPORO HOTEL by GRANBELL
Higashi
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 299 opinions
Preu actual: 73 €
17 de nov. - 18 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8-2, Odori-nishi, Sapporo, Hokkaido Prefecture, 0600042
Sobre aquest allotjament
Odysis Sapporo Odori Koen Hotel
Allotjaments similars

Tokyu Stay Sapporo Odori
Tokyu Stay Sapporo Odori
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.145 opinions
Preu actual: 53 €
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Odysis Sapporo Odori Koen
Best Western Sapporo Odori Koen
Odysis Sapporo Odori Koen Hotel Hotel
Odysis Sapporo Odori Koen Hotel Sapporo
Odysis Sapporo Odori Koen Hotel Hotel Sapporo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Odysis Sapporo Odori Koen Hotel
8,8
Excel·lent
9,4
Neteja
8,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Yoko
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoko
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
JoAnna
Viatge en grup
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JoAnna
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Eric
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Eric
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
TAKESHI
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKESHI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
JINGYI
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JINGYI
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Jane Mae
Viatge en parella
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jane Mae
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
JINGYI
Viatge en família
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JINGYI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
利用しやすいホテル
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Moe
3 de nov. de 2024
Moe
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CHIKA
24 d’oct. de 2024
CHIKA
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
M
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
AYAKA
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AYAKA
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
YEJOON
18 d’oct. de 2024
YEJOON
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Hironobu
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hironobu
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
MIDORI
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIDORI
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
JUN
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUN
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
HIDEKAZU
12 de set. de 2024
HIDEKAZU
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Teiji
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Teiji
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
???
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Jianqiu
6 de set. de 2024
Jianqiu
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kana
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kana
Estada de 2 nits (set. 2024)














