Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Blue Marlin Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, 2 dormitoris, accessible

Habitació quàdruple familiar, 2 dormitoris, accessible
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,4 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe, 3 dormitoris

Apartament Deluxe, 3 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Alto Sao Nicolau, Mindelo, São Vicente, São Vicente, 701
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 276.00 CVE per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 CVE per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 2 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Blue Marlin Hotel Sao Vicente
Blue Marlin Sao Vicente
Blue Marlin Hotel Hotel
Blue Marlin Hotel São Vicente
Blue Marlin Hotel Hotel São Vicente
Preguntes freqüents
Opinions: Blue Marlin Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Erik
Viatge en parella
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Erik
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Claudia
Viatge en família
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Claudia
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Mireia
Viatge en grup
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mireia
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Isabelle
Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Isabelle
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge en família
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniela
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Christian
7 de juny de 2024
Christian
Estada de 8 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Birger
11 d’abr. de 2024
Birger
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
John
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 5 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família
17 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Claudine
Viatge en grup
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudine
Estada de 7 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Guenter
Viatge en família
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guenter
Estada de 6 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Raquel
Viatge en família
4 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raquel
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
adalberto
28 de maig de 2022
adalberto
Estada de 2 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Christopher
Viatge en grup
1 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 10 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Hakeem
Viatge en parella
8 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hakeem
Estada de 10 nits (març 2022)
8/10, Bo
Amir
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place in Mindelo
Amir
Estada de 8 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Hanspeter
Viatge en grup
28 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gute Wahl
Hanspeter
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Hanspeter
Viatge en grup
26 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanspeter
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Rupert
Viatge de negocis
29 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Blue Marlin Hotel
Rupert
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2021)