Blue Ocean Suítes
Hotel amb una piscina a l'aire lliure i a prop de l'atractiu següent: Parc Ibirapuera
Galeria de fotos de l’allotjament Blue Ocean Suítes





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Entrada amb clau mòbil
També et pot agradar

Grand Mercure SP Itaim Bibi
Itaim Bibi
- Piscina
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 903 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Barão do Rêgo Barros 473, São Paulo, SP, 04612-041
Sobre aquest allotjament
Blue Ocean Suítes
Allotjaments similars

Rock CGH Suites by Audaar
Rock CGH Suites by Audaar
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per als negocis
7.6 de 10, Bé, 178 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 50 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Vivapp Rock Ocean
Ocean Suites by Audaar Hotel
Ocean Suites by Audaar São Paulo
Ocean Suites by Audaar Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Blue Ocean Suítes
7,4
Bo
7,6
Neteja
7,0
Comoditats
8,0
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Daniel
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Alan Cesar
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burocracia imensa.
Alan Cesar
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
14 d’ag. de 2025
Thomas
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
23 de jul. de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
LUIZ CARLOS NISTAL
2 de jul. de 2025
LUIZ CARLOS NISTAL
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Elanita
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elanita
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Wilson
Viatge de negocis, Viatge en grup
29 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilson
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Priscilla
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Priscilla
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Elias
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elias
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Naline
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Naline
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Walmor
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Razoável, mas detalhes fazem toda diferença
Walmor
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marden
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marden
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Cristiane
7 d’abr. de 2025
Cristiane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Firmino
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Firmino
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Germana
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Germana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vale a pena por 1 noite.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
William
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Gladys
18 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gladys
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Local precisando de manutenção
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriela Rodrigues
Viatge en grup
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriela Rodrigues
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
José Renato
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Renato
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Gilmar
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilmar
Estada de 2 nits (oct. 2024)
















