TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista Paraiso
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Hospital Hcor
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista Paraiso





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Handicapped Room

Handicapped Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Afonso de Freitas 148, Paraiso, São Paulo, 04006-050
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wyndham São Paulo Paulista
Wyndham São Paulo Paulista
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 1.015 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 38.50 BRL per adult i 38.50 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 60 BRL per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 60 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 103.95 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
TRYP by Wyndham Sao Paulo Paraiso
TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista
TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista Paraiso Hotel
TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista Paraiso São Paulo
TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista Paraiso Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista Paraiso
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Danaé Astrid
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danaé Astrid
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Eloy
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eloy
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Gergely, Toronto
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gergely
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy, Westerly
Viatge en parella, Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Franklyn
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franklyn
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hugo
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe Scotto di
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe Scotto di
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ADIL, ZAMA
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ADIL
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Marco César Jorge dos, Curitiba
13 d’abr. de 2025
Marco César Jorge dos
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Christopher David
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Christopher David
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adela Maitret, Guadalajara
Viatge en parella
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adela Maitret
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Hideo
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideo
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Saul Gerardo
29 de març de 2025
Saul Gerardo
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Corey
Viatge en grup
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Corey
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gary
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Imtiaz
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Imtiaz
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Minh Duy, Vancouver
Viatge en grup
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minh Duy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angel, hialeah
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco Xavier
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco Xavier
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Charles Scott
18 de març de 2025
Charles Scott
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz
17 de març de 2025
Luiz
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
eduardo
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eduardo
Estada de 2 nits (març 2025)