Hotel Global Grupos

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Teatre Municipal de São Paulo

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Global Grupos

Esmorzar diari d'estil bufet (40 BRL per persona)
Recepció
Exterior
Habitació Deluxe | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Passadís

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 46 €
taxes i impostos inclosos
31 d’oct. - 1 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Habitació estàndard

8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Servei de neteja diari
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Servei de neteja diari
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Estudi en suite

7,4 sobre 10
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Servei de neteja diari
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació triple Deluxe

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Servei de neteja diari
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual i 1 llit de matrimoni

Habitació triple Deluxe

9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Servei de neteja diari
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Habitació quàdruple Deluxe

10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Servei de neteja diari
  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Servei de neteja diari
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Av. Alcântara Machado, 60, São Paulo, SP, 3102000

Què hi ha als voltants

  • Rua 25 de Marco - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Teatre Municipal de São Paulo - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Museu Pinacoteca do Estado - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Avinguda Paulista - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Parc Ibirapuera - 6 minuts en cotxe - 5.3 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Juventus - Mooca: 6 min en cotxe
  • Estació de Pedro II: 7 min a peu
  • São Paulo (CGH-Congonhas): a 29 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬5 minuts a peu
  • ‪Restaurante Lagoa da Prata - ‬6 minuts a peu
  • ‪Festa de Nossa Senhora de Casaluce - ‬10 minuts a peu
  • ‪Signos Restaurante - ‬5 minuts a peu
  • ‪Pizzaria Di Lucca - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Global Grupos

Hotel amb Teatre Municipal de São Paulo a prop
Hotel Global Grupos, amb Museu Pinacoteca do Estado i Sala São Paulo Concert Hall a poca distància, ofereix una cafeteria, serveis de tintoreria o bugaderia i un bar. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, HG Bar e Restaurante, ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei d'aparcador de cotxes (de pagament) i màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Les 50 habitacions ofereixen detalls com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors intel·ligents de 43 polzades amb canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament amb assistència vigilat i cobert a les instal·lacions (50 BRL, per dia; inclou l'entrada i la sortida preferents)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 40 BRL per adult i 40 BRL per nen
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • HG Bar e Restaurante

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Taula de menjador

Comoditats

  • Bugaderia
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 1 esglaó per arribar a l'entrada
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Ascensor
  • Baranes a les escales
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Rampa a l'entrada principal
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2018

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor intel·ligent amb canals digitals de 43 polzades

Menjar i beguda

  • Minibar
  • Taula de menjador

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40 BRL per adult i 40 BRL per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 50 BRL per dia (entrada i sortida preferents).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Global Grupos Sao Paulo
Global Grupos Sao Paulo
Global Grupos
Hotel Global Grupos Hotel
Hotel Global Grupos São Paulo
Hotel Global Grupos Hotel São Paulo

Preguntes freqüents

Hotel Global Grupos accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Hotel Global Grupos?

Amb data 28 d’oct. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Global Grupos el dia 31 d’oct. de 2025 són d'almenys 45,62 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Hotel Global Grupos?

S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 50 BRL per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Global Grupos?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Global Grupos?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Hotel Global Grupos?

Aquest hotel és a Bras, a menys de 5 km de les atraccions següents: Teatre Municipal de São Paulo, Museu Pinacoteca do Estado i Sala São Paulo Concert Hall. Museu Paulista i Parc Ibirapuera també són a menys de 10 km. Estació de Pedro II és a 7 min a peu i Estació de Se, a 17 min.

Opinions

Opinions: Hotel Global Grupos

8,6

Excel·lent

9,0

Neteja

9,8

Comoditats

9,0

Personal i servei

8,8

Respecte al medi ambient

8,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 138 de 244 opinions
Puntuació 8: Bo. 60 de 244 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 23 de 244 opinions
Puntuació 4: Deficient. 13 de 244 opinions
Puntuació 2: Horrible. 10 de 244 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Pedro

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice, confortável
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Edgar Daniel, Leon

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Me encantó el servicio que brindaron.
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Jonathan

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thank you!
Estada de 3 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Paulo

Quarto
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Maksuell

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel é bom, localização perto da rodovia.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Attilio, Kissimmee

Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Evandro C

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Razoável

Razoável, esperava mais pelo custo. Hotel deixou a desejar e muito, principalmente pela limpeza. Outro ponto negativo e o nível de ruido a noite, gritaria nos corredores, portas batendo, para quem quer descansar fica difícil. e sobre o atendimento, muito ruim, de certa forma grosseiro, uma experiência desagradável.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Maria Eduarda Diniz

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ótima estadia!!

Hotel super confortável de se hospedar, com atendimento ótimo. Tanto o pessoal da recepção quanto as meninas do restaurante e da limpeza foram muito atenciosos e receptivos. O hotel é de fácil acesso e fica perto do metrô, o que facilitou bastante.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Nancy Daniela

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
La habitación estaba impecable al igual que el lobby
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Quarto muito bom, porem o estacionamento é pago, e é um valor bem salgado.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Rosalina

Què li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Alessandra R P

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eu achei o hotel bom, só o café da manhã é bem ruim. Foram poucas opções e o que tinha não era gostoso. Sugiro melhorar muito.
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Robert Cleverson

Estada de 4 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Glauco

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

David

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

ELTON

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Rogerio L

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

VALDEANE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Germano

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Foi muito legal. O hotel em si muito bom. Precisa apenas um maior cuidado na reposição dos itens do café da manhã, que estava delicioso por sinal. A região que não ajuda muito, mas aí o hotel não tem muito o que fazer.
Estada de 2 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

Andressa

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Atendentes do hotel muito gentis e prestativos. Café da manhã precisa melhorar muito para ser bom, nenhum dos dias tinha um bolo, não tinha um suco natural (apenas integral). Todos os dias que cheguei na café não tinha talher na mesa ou não tinha colher, tive que pedir todos os dias para a moça. Se não conseguem repôr, deveriam deixar na mesa principal para cada um pegar o seu. Pão de queijo gelado e ovo tbm, apesar de estarem em cima de um aquecedor, que não aquecia nada pelo visto. Consegui comer fruta apenas no último dia de estadia, pois nos outros não tinha banana, no outro dia banana tava verde e melancia super passada do ponto. Peguei um sonho e não consegui comer, pq tava duro, não parecia fresco. Sobre o quarto cama boa, roupa de cama excelente.
Estada de 4 nits (maig 2025)

2/10, Horrible

Faruq

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dear Expedia Customer Service, I’m writing to express my deep disappointment with the service we received at Hotel Global Grupos do Brasil in São Paulo, which we booked through your platform. Upon arrival, we were assigned the wrong room. After bringing this to the hotel’s attention, they assured us that the issue would be resolved the next morning. Based on this promise, I booked an additional room at the same hotel using my Expedia rewards. However, after the first night, we followed up again, and the staff began giving us different excuses, while still promising to resolve the issue by evening. When we returned later that day, they informed us the hotel was fully booked, and we remained in the same small, uncomfortable room. This experience has been frustrating and disappointing. Frankly, we can’t help but feel we may have been treated unfairly, possibly due to being American tourists. Before leaving a negative public review, I wanted to give you the opportunity to review this situation and hopefully take appropriate action. I trust that Expedia values its customers and will help resolve this matter. Thank you for your attention. I look forward to your prompt response.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Rafael

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Larissa

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

TIAGO H

Estada de 2 nits (abr. 2025)