Hotel King
Hotel a São José do Rio Preto amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel King





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
taxes i impostos inclosos
22 de des. - 23 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Siqueira Campos, 3328, Centro, São José do Rio Preto, 15010-040
Sobre aquest allotjament
Hotel King
Allotjaments similars

Hotel Metrópolis
Hotel Metrópolis
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 200 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel King Sao Jose do Rio Preto
King Sao Jose do Rio Preto
Hotel King Hotel
Hotel King São José do Rio Preto
Hotel King Hotel São José do Rio Preto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel King
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
20 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge de negocis
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hospedagem Hotel King
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Henio
9 d’ag. de 2025
Henio
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIO DE
22 de jul. de 2025
MARIO DE
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ricardo
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Simples e funcional.
Ricardo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Marcos
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaqueline
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Jaqueline
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Tiago
Viatge de negocis
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia muito satisfatória
Tiago
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gislene Silva de
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gislene Silva de
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
laercio p de o lima
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
laercio p de o lima
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Antonio Carlos
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giovanni
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgar
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sthefany
1 d’abr. de 2025
Sthefany
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
wellington
2 de febr. de 2025
wellington
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo para estadia
Kevin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
RODRIGO
14 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
RODRIGO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria A
Viatge de negocis
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria A
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
erico gedeao
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
erico gedeao
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana Paula da
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Paula da
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
26 de nov. de 2024
Laura
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel Fernandes
23 de nov. de 2024
Daniel Fernandes
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel Fernandes
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel Fernandes
Estada d’1 nit (nov. 2024)








