Assi Palace Hotel
Hotel a Mirassol amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Assi Palace Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual de luxe

Habitació individual de luxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe

Habitació doble de luxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple de luxe

Habitació triple de luxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals de luxe

Habitació amb dos llits individuals de luxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Rui Barbosa 2117, Mirassol, Sao Paulo, 15130-000
Sobre aquest allotjament
Assi Palace Hotel
Allotjaments similars

Ibis Budget Sao Jose Do Rio Preto
Ibis Budget Sao Jose Do Rio Preto
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
25 d’oct. - 26 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 30 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Assi Palace Hotel Mirassol
Assi Palace Mirassol
Assi Palace
Assi Palace Hotel Hotel
Assi Palace Hotel Mirassol
Assi Palace Hotel Hotel Mirassol
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Assi Palace Hotel
9,0
Fantàstic
8,8
Neteja
9,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
wilson
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wilson
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ALMIRO MATHEUS FONSECA
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALMIRO MATHEUS FONSECA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
André Luís
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Luís
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
guilherme
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guilherme
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Giuliano caio
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuliano caio
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ygor Gustavo
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atende tranquilamente
Ygor Gustavo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adele
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adele
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda Augusta
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda Augusta
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ANDERSON
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDERSON
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volto para outros jogos
Mario
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Alexandre
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruim
Alexandre
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Julio
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mariana sartori
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Mariana sartori
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
silvia h a
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
silvia h a
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Tiago
14 d’abr. de 2025
Tiago
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
luciana
5 d’abr. de 2025
luciana
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Maria a Moreira
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria a Moreira
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Maria Gabriela
19 de març de 2025
Maria Gabriela
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Edison
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edison
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
ADEMIR CARLOS
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ADEMIR CARLOS
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Antonio
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Simples, mas bem honesto.
Antonio
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ALESSANDRO
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALESSANDRO
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
RICARDO
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RICARDO
Estada de 2 nits (nov. 2024)








