Bravo City Hotel Sao Carlos
Hotel a São Carlos amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores 
Galeria de fotos de l’allotjament Bravo City Hotel Sao Carlos





Opinions
8,4 sobre 10, 
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
3 de nov. - 4 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat 
Bany privat 
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Aire condicionat 
Bany privat 
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica, 3 llits individuals

Habitació triple econòmica, 3 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat 
Bany privat 
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Conde do Pinhal, São Carlos, SP, 13560648
Sobre aquest allotjament
Bravo City Hotel Sao Carlos
Allotjaments similars

Bravo Suites Hotel
Bravo Suites Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 99 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
5 de nov. - 6 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació. 
L’allotjament també es coneix com a
Bravo City Sao Carlos
Bravo City Hotel Sao Carlos Hotel
Bravo City Hotel Sao Carlos São Carlos
Bravo City Hotel Sao Carlos Hotel São Carlos
Preguntes freqüents
Opinions: Bravo City Hotel Sao Carlos
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Luiz Fernando
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom custo benefício.
Luiz Fernando
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Alessandro
Viatge de negocis
14 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Não gostei
Alessandro
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
CYNTHIA
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chuveiro frio
CYNTHIA
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando Mineo
22 de juny de 2025
Fernando Mineo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marilene
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marilene
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fred W
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fred W
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando Mineo
15 de juny de 2025
Fernando Mineo
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Roque André G. Louzada
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Roque André G. Louzada
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Maurício
19 de maig de 2025
Maurício
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
suzana
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
suzana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denis
17 d’abr. de 2025
Denis
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Robson
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robson
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando Mineo
4 d’abr. de 2025
Fernando Mineo
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Luciano
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Me decepcionei.
Luciano
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Patricia
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
danilo
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
danilo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Monessa
18 de febr. de 2025
Monessa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monessa
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monessa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Justo
Bruno
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
MARIA
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MARIA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
EPITÁCIO
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EPITÁCIO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maria Tais
Viatge de negocis, Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Maria Tais
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando Mineo
27 de gen. de 2025
Fernando Mineo
Estada d’1 nit (gen. 2025)








