Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nippon





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
11 de set. - 12 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Single Room Standard

Single Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Room Standard with Street View
També et pot agradar

Hotel Magnolia Santiago
Centre de Santiago
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 290 opinions
Preu actual: 204 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Nippon es troba a Centre de Santiago, una zona a Santiago. És al districte d'oci i a prop d'una estació de metro. Els amants de les botigues no es poden perdre Costanera Center ni Centre Comercial Parque Arauco. També val la pena visitar Zoo Nacional de Xile i Museu Nacional d'Història.

Barón Pierre de Coubertín 62, Santiago, Region Metropolitana, 8330018
Què hi ha als voltants
- Treballador de l'Hospital del Centre Mèdic - 9 minuts a peu - 0.8 km
- Turó de Santa Llúcia - 9 minuts a peu - 0.8 km
- Plaça d'Armes - 19 minuts a peu - 1.7 km
- Palau de la Moneda - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
- Costanera Center - 4 minuts en cotxe - 4.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Restaurante Japón - 1 minuts a peu
- Hidden Bar - 1 minuts a peu
- La Terraza - 3 minuts a peu
- El Tejado - 1 minuts a peu
- Original Green Roasters
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Nippon
Hotel Nippon Santiago
Nippon Santiago
Hotel Nippon Hotel
Hotel Nippon Santiago
Hotel Nippon Hotel Santiago
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nippon
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
jeffrey
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
jeffrey
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Toshio
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Custo beneficio muito bom apesar do café da manhã
Toshio
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
jeffrey
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jeffrey
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Dayvson
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bom custo benefício
Dayvson
Estada de 6 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
EUNICE MARIA SOUZA
Viatge en grup
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poderia ter sido melhor.
EUNICE MARIA SOUZA
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leane
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ótima surpresa!
Leane
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbara
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
lucas jeremias
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lucas jeremias
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
LUCAS JEREMIAS
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCAS JEREMIAS
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robyn
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Decent hotel in Santiago for the price
Robyn
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Alexandre
31 d’oct. de 2024
Alexandre
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo Vítor
Viatge en grup
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulo Vítor
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Francis
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francis
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lúcia Maria
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfatório
Lúcia Maria
Estada de 5 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Cristiane
5 d’ag. de 2024
Cristiane
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Cássio Avelino
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cássio Avelino
Estada de 7 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Laura
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Matthew
Viatge en grup
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Get what you pay for!
Matthew
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Lucas
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Um bom lugar
Lucas
Estada de 7 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
18 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Valeu apenas pela localização
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Luiz A.
Viatge en família
4 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel precisa de muitas melhorias.
Luiz A.
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
Guillermo
31 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillermo
Estada d’1 nit (des. 2023)