Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Helvecia Apart Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament empresarial, 1 llit de matrimoni

Apartament empresarial, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris

Apartament, 2 dormitoris
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Apartament empresarial, 1 dormitori

Apartament empresarial, 1 dormitori
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
També et pot agradar

Noi Vitacura
Vitacura
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 518 opinions
Preu actual: 174 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Helvecia 240, Oficina 1, Las Condes, Santiago, Región Metropolitana, 7550000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 12.0 USD per dia.
- Càrrec per l'ús de la calefacció: 2 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs un extintor.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Helvecia Apart Hotel Santiago
Helvecia Apart Hotel
Helvecia Apart Santiago
Helvecia Apart
Helvecia Apart Hotel Santiago
Helvecia Apart Hotel Aparthotel
Helvecia Apart Hotel Aparthotel Santiago
Preguntes freqüents
Opinions: Helvecia Apart Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Masaki
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Masaki
Estada de 9 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Mayra
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayra
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
MARILANE
4 d’ag. de 2023
MARILANE
Estada de 7 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
CARLOS
Viatge de negocis
19 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Excelente opción
CARLOS
Estada de 6 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Alejandro
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Lilian
Viatge en família
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lilian
Estada de 7 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
GABRIEL
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUY RECOMENDABLE
GABRIEL
Estada de 6 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Leandro jose, Balneário Camboriu
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Leandro jose
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
RENE
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RENE
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Sánchez, San Juan Argentina
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sánchez
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Koji, Japan
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Koji
Estada de 5 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Roberto
21 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mto bom
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Mila
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mila
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Leandro jose, Balneário Camboriu
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Excelente, mas precisa de cuidado na limpeza
Leandro jose
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Alejandro
2 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada de 4 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Isabel
2 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabel
Estada de 5 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Súper!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Ricardo, Buenos Aires, Argentina
29 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo positivo excepto un falso desayuno
Ricardo
Estada de 3 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Marcos A C
30 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Coerência
Marcos A C
10/10, Excel·lent
Daniel
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Café da manhã inicia quase 9h da manhã.
Daniel
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice Location and Good Value
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2018)