Hotel Boutique Adaz
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Parc dels Nuvis
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Boutique Adaz





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, planta baixa

Habitació doble Comfort, planta baixa
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
A la planta baixa
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

calle 21 # 3-93, Santa Marta, Magdalena, 470004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Del Mar Hotel
Del Mar Hotel
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 380 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35000 COP per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Boutique Adaz Santa Marta
Boutique Adaz Santa Marta
Boutique Adaz
Hotel Boutique Adaz Hotel
Hotel Boutique Adaz Santa Marta
Hotel Boutique Adaz Hotel Santa Marta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Boutique Adaz
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Camilo
Viatge de negocis
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camilo
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
ALMA SORAYA
Viatge de negocis
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buen hotel y muy buena atencion👍
ALMA SORAYA
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Paula
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
JuanVillegas
Viatge en família
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JuanVillegas
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Alicia
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Habitación sin espacio para transitar y closet
Alicia
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Joanna
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended!
Joanna
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Javier
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Johanna
Viatge en grup
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Johanna
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Ariel
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Buen hotel
Ariel
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Rafic
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would go back
Rafic
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Nathalia
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Nathalia
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
James
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muy lindo
James
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Maria A C Almeida
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Maria A C Almeida
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Maria, Chile
22 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Adriana Lucía
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diseño acogedor
Adriana Lucía
Estada d’1 nit (juny 2018)