Hotel Marela
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Monument al Salvador del Món
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marela





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Juan José Cañas y 83 Avenida Sur, Col. Escalon, San Salvador
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Gardenia Inn
Hotel Gardenia Inn
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 584 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marela San Salvador
Marela San Salvador
Hotel Marela Hotel
Hotel Marela San Salvador
Hotel Marela Hotel San Salvador
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marela
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Talia
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Talia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar Alfonso Ruano, Guatemala
24 de maig de 2025
Oscar Alfonso Ruano
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Calixta
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Calixta
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Byeong Seok
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Byeong Seok
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hugo, FRANKFORT
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zully
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zully
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Paulo
Viatge en grup
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Paulo
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Norma
Viatge en família amb nens petits
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Norma
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rudy
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Leyvi Odeth
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leyvi Odeth
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
blanca
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
blanca
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Yasmin
24 de març de 2025
Yasmin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
julia
Viatge en parella
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
julia
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo, San Salvador
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ricardo
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MINOR, San Salvador
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MINOR
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Maria
11 de març de 2025
Maria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
rafael
Viatge en grup
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rafael
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar
26 de febr. de 2025
Oscar
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mejorar el Desayuno
Viatger verificat
Estada de 12 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Edwin
Viatge en grup
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edwin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
German
Viatge en parella
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
German
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge A
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Jorge A
Estada d’1 nit (febr. 2025)