Casa Palmeras Hotel
Hotel a San Pablo amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Palmeras Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Purok 3 Barangay, San Nicolas, San Pablo, Laguna, 4000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Casa Palmera Tourist Inn
Casa Palmera Tourist Inn
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
6.0 de 10, 4 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 180 PHP per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
Casa Palmeras Hotel San Pablo
Casa Palmeras San Pablo
Casa Palmeras
Casa Palmeras Hotel Hotel
Casa Palmeras Hotel San Pablo
Casa Palmeras Hotel Hotel San Pablo
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Palmeras Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
VALERIE
8 de maig de 2022
VALERIE
Estada d’1 nit (maig 2022)
2/10, Horrible
Richard, springfield
Viatge en família
4 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Duane Patrick
31 de des. de 2021
Duane Patrick
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Robert Guy
Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert Guy
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
YOSHIMITSU
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
YOSHIMITSU
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
30 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good for a Quick Stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Jude
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyed the stay ...
Jude
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Dae
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dae
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Dewitt Jr.
25 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and professional.
Dewitt Jr.
Estada de 5 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
"Hiro"
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
"Hiro"
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
DeWitt
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great stay for the price.
DeWitt
Estada de 7 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Chit, Paranaque City
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice and clean hotel with helpful staff
Chit
Estada d’1 nit (maig 2018)
4/10, Deficient
Christine
3 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 d’abr. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)