Pamulinawen Hotel
Hotel a San Nicolas amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pamulinawen Hotel





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Plus)

Habitació superior (Plus)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

National Highway, Brgy 22 San Guillermo, San Nicolas, Ilocos Norte, 2901
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Viven Hotel
Viven Hotel
- Tot inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 80 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 3600 PHP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: entre 200 i 2000 PHP per adult, i entre 200 i 2000 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 PHP per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Pamulinawen Hotel
Pamulinawen Hotel San Nicolas
Pamulinawen San Nicolas
Pamulinawen Hotel Laoag, Ilocos
Pamulinawen Hotel Hotel
Pamulinawen Hotel San Nicolas
Pamulinawen Hotel Hotel San Nicolas
Preguntes freqüents
Opinions: Pamulinawen Hotel
Opinions
6,6
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
George
Viatge en grup
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
George
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Eden
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eden
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
CONRADO
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CONRADO
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
George, California
Viatge en família
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
George
Estada de 7 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Eelyn, singapore
15 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Great service and clean rooms but pricey
Eelyn
Estada de 3 nits (gen. 2018)
2/10, Horrible
Arturo
19 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pamulinawen stau




Arturo
Estada d’1 nit (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Neil
20 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Relatively new hotel and it's overpriced
Neil
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de gen. de 2017
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
4/10, Deficient
Arlene, Nueva Ecija
1 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Holiday get away..
Arlene
6/10, Acceptable
Mario, QC
24 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
efficient staff!
Mario
10/10, Excel·lent
Gemma, Singapore
2 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Staff
Gemma
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 d’abr. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Housekeeping & Concierge
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de nov. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Big deception...
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Don, Vancouver, BC
18 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació