Hotel Miletto
Diversió per a tota la família a pistes amb servei complet de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Miletto





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Campitello Matese, San Massimo, CB, 86027
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La Fonte dell'Astore
La Fonte dell'Astore
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 121 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Miletto
Hotel Miletto San Massimo
Miletto Hotel
Miletto San Massimo
Hotel Miletto Hotel
Hotel Miletto San Massimo
Hotel Miletto Hotel San Massimo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Miletto
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Felice
31 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Molto buono
Felice
Estada d’1 nit (des. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
15 de set. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
A NEGATIVE EXPERIENCE!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
LUIGI
30 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Miletto consigliato!!!
LUIGI
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Girolamo
22 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bellissima struttura
Girolamo
Estada d’1 nit (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Laura , Castellana Grotte
23 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Grazioso albergo a due passi dalle piste
Laura
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ottima posizione
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Rosa
21 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ottimo!
Rosa
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buono
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Giovanna
11 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bella esperienza
Giovanna
8/10, Bo
Gianluca, GIULIANOVA
11 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHE BELLA SORPRESA
Gianluca
6/10, Acceptable
Emidio Caetan, Lodi
24 de març de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació