Hotel Basan Plaza
Hotel a San Juan de Pasto amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Basan Plaza





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 30 €
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Decoració individual
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Decoració individual
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Decoració individual
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Decoració individual
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Decoració individual
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-79 Cl 21A, San Juan de Pasto, Nariño, 520006
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Fernando Plaza
Hotel Fernando Plaza
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 118 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50000 COP per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Sopar a l'allotjament: 9000 COP.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Ayenda Basan Plaza
Hotel Basan Plaza Hotel
Hotel Basan Plaza San Juan de Pasto
Hotel Basan Plaza Hotel San Juan de Pasto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Basan Plaza
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Juan
Viatge en família
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Claudia
Viatge en família
31 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 2 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
Francisco, Sangolqui
Viatge en família
11 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Callum
8 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Callum
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Matthew
16 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
MARIA
11 de nov. de 2022
MARIA
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
gerardo g
Viatge en família
6 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gerardo g
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Harold
17 d’abr. de 2022
Harold
Estada de 3 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Luis
14 de març de 2022
Luis
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Carlos
Viatge en família
11 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
ANA
Viatge en família
5 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANA
Estada de 4 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Joannis
Viatge en família
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joannis
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Angela
Viatge en família
27 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ATENCION AL CLIENTE
Angela
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Jenifer
12 de des. de 2021
Jenifer
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Andres J
Viatge de negocis
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gracias Hotel Basan Plaza
Andres J
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Cesar
Viatge en família
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Luis
3 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exelente
Luis
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Liliana
25 de set. de 2021
Liliana
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Sol M
11 de set. de 2021
Sol M
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Sergio
Viatge de negocis
19 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena estadia
Sergio
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Diego
Viatge de negocis
22 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
ISABEL
Viatge en grup, Viatge en família
13 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ISABEL
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Danom Int Corp
Viatge de negocis
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danom Int Corp
Estada de 2 nits (març 2020)