Hotel Garden
Hotel a San Giovanni Rotondo amb una terrassa superior i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Garden





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Televisió digital
Habitació doble econòmica, accessible
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Foggia Km 3, San Giovanni Rotondo, FG, 71013
Sobre aquest allotjament
Hotel Garden
Allotjaments similars

Hotel Fini
Hotel Fini
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 295 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 3 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 4 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Garden San Giovanni Rotondo
Hotel Garden San Giovanni Rotondo
Hotel Garden Hotel
Hotel Garden San Giovanni Rotondo
Hotel Garden Hotel San Giovanni Rotondo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Garden
7,8
Bo
7,6
Neteja
6,8
Ubicació
7,8
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Judith, San Francisco
Viatge en grup
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Judith
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Daniela
Viatge en família
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Daniela
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
antonio
12 d’oct. de 2023
antonio
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Kristine
Viatge en família
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Kristine
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
VITTORIO
Viatge en parella
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VITTORIO
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
VITTORIO
28 d’ag. de 2023
VITTORIO
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Vincenzo
4 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincenzo
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Stefano
28 d’ag. de 2022
Stefano
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Luisa Giuseppina
20 d’ag. de 2022
Luisa Giuseppina
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
roberto
Viatge en família
13 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
roberto
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Franco
19 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Franco
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Davide
19 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Davide
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Augusto
Viatge en parella
4 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Augusto
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Alessio
10 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessio
Estada de 6 nits (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Jose Normando
6 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Normando
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
christophe
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christophe
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
FRÉDÉRIC
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRÉDÉRIC
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
26 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
pietro
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pietro
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Austellung, Milano
24 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Austellung
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
PATRICK
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ITALIE
PATRICK
Estada de 4 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
mo, Salisbury
20 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
mo
Estada de 2 nits (set. 2017)








