Hotel Tirol
Hotel a la vora del llac amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tirol





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes a la ciutat

Habitació doble, vistes a la ciutat
7,4 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al llac

Habitació doble, vistes al llac
9,0 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, vistes al llac

Habitació triple, vistes al llac
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Libertad 175, San Carlos de Bariloche, Rio Negro, 8400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Tres Reyes Bariloche
Hotel Tres Reyes Bariloche
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
- Servei d’habitacions
8.2 de 10, Molt bé, 401 opinions
Preu actual: 135 €
29 d’ag. - 30 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tirol
Hotel Tirol Bariloche
Tirol Bariloche
Hotel Tirol San Carlos de Bariloche
Tirol San Carlos de Bariloche
Hotel Hotel Tirol San Carlos de Bariloche
San Carlos de Bariloche Hotel Tirol Hotel
Hotel Hotel Tirol
Tirol
Tirol San Carlos De Bariloche
Hotel Tirol Hotel
Hotel Tirol San Carlos de Bariloche
Hotel Tirol Hotel San Carlos de Bariloche
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tirol
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Renato Vicente
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Renato Vicente
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daisy
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daisy
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Camila
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Moreira Rodrigues da, Rui De Janeiro
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Moreira Rodrigues da
Estada de 9 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jaime
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlota
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlota
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Rolf, Lerma Estado de Mexico
13 d’abr. de 2025
Rolf
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rolf, Lerma Estado de Mexico
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rolf
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LILIANE
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
LILIANE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LILIANE
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LILIANE
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bogumila M Olszewska
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bogumila M Olszewska
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rosa
Viatge en parella
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Juan Francisco
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Francisco
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sergio
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nice hotel and nice view.
Sergio
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Leila
18 de març de 2025
Leila
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
ROXINIA
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ROXINIA
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rossana
Viatge en parella, Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rossana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ejaz Baluch,
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ejaz Baluch,
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
LUIS ENRIQUE
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS ENRIQUE
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A very nice well run property.
Scott
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Joseph
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Robert G
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert G
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Neil
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Neil
Estada de 3 nits (gen. 2025)