Hotel Grand Caribe
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 5 minuts a peu de Platja de Spratt Bight
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grand Caribe





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 70 €
13 de nov. - 14 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Assecador de cabells
Canals per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Assecador de cabells
Canals per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Assecador de cabells
Canals per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-33 Carrera 5a, San Andrés, San Andrés Islas, 880001
Sobre aquest allotjament
Hotel Grand Caribe
Allotjaments similars

Prixma Hotel
Prixma Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 100 opinions
Preu actual: 69 €
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Grand Caribe Hotel
Hotel Grand Caribe San Andrés
Hotel Grand Caribe Hotel San Andrés
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Grand Caribe
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Aldemar, Leander
Viatge en família amb nens petits
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aldemar
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
MICHELE CRISTINA
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHELE CRISTINA
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
rossana
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surpresa boa!
rossana
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Alessandra
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandra
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Enderson
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Enderson
Estada de 7 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Bernardo, santa cruz, bolivia
16 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernardo
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Rousely
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Rousely
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Larissa
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larissa
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alysson
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alysson
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erinton
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo, muito bom hotel
Erinton
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Geivson
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Satisfatória
Geivson
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Walter
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Walter
Estada de 8 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Cintia
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cintia
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Greyce
Viatge en grup
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greyce
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
LUIS MARCELO
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS MARCELO
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo x benefício
Giovanni
Estada de 5 nits (març 2025)
2/10, Horrible
pablo
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pablo
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Tany
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tany
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Pablo
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Corina
28 de febr. de 2025
Corina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isaac
Viatge en grup
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima localização
Isaac
Estada de 7 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Ignacio Eladio
30 de gen. de 2025
Ignacio Eladio
Estada de 11 nits (gen. 2025)








