Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Moura





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Televisor LCD
Dormitori independent
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, 1 llit doble

Habitació doble econòmica, 1 llit doble
El més destacat
Televisor LCD
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Dormitori independent
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Borovets, Samokov, 2010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Iceberg
Hotel Iceberg
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
6.8 de 10, 3 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 5 EUR per adult i 2.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Moura Samokov
Moura Samokov
Hotel Moura Hotel
Hotel Moura Samokov
Hotel Moura Hotel Samokov
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Moura
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
27 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Gary
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Great breakfast!
Gary
Estada de 6 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Tachel, Surrey
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Tachel
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Sanya, london
Viatge en família
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Sanya
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place in Borovets
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Martin
1 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en grup
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Borovets Ski Weekend 2020
Steven
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Goran
Viatge en grup
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Goran
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Thomas
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Better than expected!
Thomas
Estada de 7 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
edel
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel moura
edel
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Brilliant value for money
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
SIMON
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SIMON
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Iskren
11 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iskren
Estada de 2 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)