Malika Classic Hotel
Hotel a Samarcanda amb esmorzar gratuït i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Malika Classic Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

37, Khamraev Street, Samarkand
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Malika Prime
Malika Prime
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 22 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.93 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Malika Classic
Malika Classic Hotel
Malika Classic Hotel Samarkand
Malika Classic Samarkand
Malika Classic Hotel Hotel
Malika Classic Hotel Samarkand
Malika Classic Hotel Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Malika Classic Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
YOUNGJU
Viatge en grup
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
클래식한 호텔
YOUNGJU
Estada de 2 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Francis
Viatge en família
29 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Don’t book this facility

Francis
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Siobhan Byrne
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siobhan Byrne
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
seizo
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
seizo
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Koupal
Viatge en grup
19 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Koupal
10/10, Excel·lent
Nancy
Viatge en grup
21 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nancy
Estada de 3 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Bekzod
5 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bekzod
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Juan Ignacio
22 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lugar tranquilo y muy bonito
Juan Ignacio
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Alexander, VS
Viatge en família
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 5 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jamshid
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jamshid
Estada de 3 nits (jul. 2019)
2/10, Horrible
ALAIN
12 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NUMEROS DE TEL NON A JOUR !!!!!
ALAIN
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotels a LondresHotel DelfínHotels a Illes GreguesHotels propers a Cova des Pas de VallgorneraCamping 3 EstrellasCasa Maca Guest HouseHotels propers a La Ruta del CisterOlivi1948 - Boutique GuesthouseHotels a ElnaHotels propers a Santuari de la Mare de Déu de NúriaHotels a Andorra la VellaHotels a Costa Maragda
Paquets