Hotel Royal Palace
Hotel a Samarcanda amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Palace





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 1 llit individual

Habitació triple estàndard, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 dormitori

Habitació individual estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

33, Amir Temur, Samarkand, 140100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cinzano Complex
Cinzano Complex
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.93 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per persona.
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 USD per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Palace Samarkand
Royal Palace Samarkand
Hotel Royal Palace Hotel
Hotel Royal Palace Samarkand
Hotel Royal Palace Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal Palace
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
29 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Motohiro
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Motohiro
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Marek
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marek
Estada de 2 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Greg
23 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Greg
Estada de 4 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Nadeem
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nice staff shame about the hotel.
Nadeem
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Marie
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Very kind and helpful staff

Marie
Estada de 4 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Obaid
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Obaid
Estada de 2 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
ahcene
24 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Médiocre
ahcene
Estada de 3 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
6 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Ibrahim
Viatge en grup
12 de maig de 2021
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Good to be there..
Ibrahim
Estada d’1 nit (maig 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de maig de 2021
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2021
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Не помешало бы сделать ремонт.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2021)
2/10, Horrible
Gina Surrehue
15 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I do not recommend this hotel!
Gina Surrehue
Estada d’1 nit (març 2021)
2/10, Horrible
Koh, Tokyo
Viatge en grup
23 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Koh
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
SATOSHI
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SATOSHI
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Ghafar khan
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ghafar khan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Maiko
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
可もなく不可もない
Maiko
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
ANATOLII
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANATOLII
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
現地語ができる人向けのホテルです
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Silvester
18 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Silvester
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Akiyoshi
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
使い勝手の良い便利なホテル
Akiyoshi
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
JEONGDEUK
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
친절한 아주머니 감사해요.
JEONGDEUK
Estada d’1 nit (ag. 2019)