Hotel La Giralda
Hotel d'estil colonial amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Giralda





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Belgrano 655, Salta, Salta
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Selina Salta
Selina Salta
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 78 opinions
Preu actual: 28 €
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL GIRALDA Salta
GIRALDA Salta
HOTEL LA GIRALDA Hotel
HOTEL LA GIRALDA Salta
HOTEL LA GIRALDA Hotel Salta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Giralda
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
30 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
María soledad
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
María soledad
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Tim
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Budsjettvennlig hotel i sentrum
Tim
Estada de 2 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
carolina
12 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
No es lo que parece.
carolina
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Ema
10 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pésima estadía en La Giralda
Ema
Estada de 4 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
25 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Matías, Villa María Córdoba
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matías
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
19 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
M.
Viatge en família
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
M.
Estada de 9 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Matias armando
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matias armando
Estada de 5 nits (abr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
28 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Pilar
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Pilar
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Martine
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bon emplacement excellent rapport qualité prix
Martine
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
norberto
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
norberto
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)