Galeria de fotos de l’allotjament Chez Le Sourire





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, vistes a la muntanya

Habitació doble Comfort, vistes a la muntanya
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Barnussos
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, terrassa

Habitació doble Deluxe, terrassa
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Barnussos
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, terrassa

Suite júnior, terrassa
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Barnussos
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Serroni, 115, Giffoni sei Casali, SA, 84090
Sobre aquest allotjament
Chez Le Sourire
Allotjaments similars

AL RIFUGIO
AL RIFUGIO
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Preu actual: 72 €
taxes i impostos inclosos
2 d’oct. - 3 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5.00 EUR per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Chez Sourire Inn Giffoni sei Casali
Chez Sourire Inn
Chez Sourire Giffoni sei Casali
Chez Sourire
Chez Le Sourire Inn
Chez Le Sourire Giffoni sei Casali
Chez Le Sourire Inn Giffoni sei Casali
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Chez Le Sourire
8,0
Molt bo
8,8
Neteja
7,0
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
Francesco
17 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel chiuso senza preavviso
Francesco
Estada de 3 nits (ag. 2020)
2/10, Horrible
Marcello, Milan
17 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcello
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
luca, salerno
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
luca
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Dean
11 de set. de 2018
Chez stay.
Dean
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Ricardo
10 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Cumple su función.
Ricardo
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gut
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Andreas
4 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ligger avsides men annars ett kanonhotell
Andreas
Estada de 5 nits (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Laren
11 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great pet friendly hotel with great spa services
Laren
10/10, Excel·lent
Alessandro
29 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel nuovo e personale molto cortese
Alessandro
10/10, Excel·lent
Gary
22 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stylish and pristine.
Gary
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Proche de la plage sur laquelle règne une énorme a
Viatger verificat
8/10, Bo
Dave, Hampshire, UK
24 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great boutique hotel, odd location
Dave
10/10, Excel·lent
Claudia
15 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
10/10, Excel·lent
Alessandro, Barcellona
13 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tutto perfetto
Alessandro
10/10, Excel·lent
Claudia, Miami
11 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
10/10, Excel·lent
Lars, Malmö
24 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice small hotel in a beautiful valley
Lars
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Nicola F
21 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació