Relais des 3 Pommes
Hotel a Sant Vigor el Gran amb cafeteria i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Relais des 3 Pommes





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9 Boulevard Winston Churchill, Saint-Vigor-le-Grand, Calvados, 14400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Le St Patrice
Hôtel Le St Patrice
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Habitacions insonoritzades
9.0 de 10, Fantàstic, 672 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 7 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 4 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Relais 3 Pommes Hotel Saint-Vigor-le-Grand
Relais 3 Pommes Hotel
Relais 3 Pommes Saint-Vigor-le-Grand
Relais 3 Pommes
Relais des 3 Pommes Hotel
Relais des 3 Pommes Saint-Vigor-le-Grand
Relais des 3 Pommes Hotel Saint-Vigor-le-Grand
Preguntes freqüents
Opinions: Relais des 3 Pommes
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
William
Viatge en parella
21 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Poul
16 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Poul
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge de negocis
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edward
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Eva
6 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eva
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Carole
23 de juny de 2024
Carole
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Jacques
21 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacques
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
mischa
27 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mischa
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
ERIC
Viatge de negocis
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ERIC
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Nathalie
10 d’ag. de 2023
Nathalie
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Sandrine
9 de jul. de 2023
Sandrine
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Jeroen
12 de juny de 2023
Jeroen
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
descharles
30 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
descharles
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Karine
13 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karine
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
patricia
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bien
patricia
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
Mikkel
24 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mikkel
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
sylvie
2 d’ag. de 2022
sylvie
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Daniel
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (jul. 2022)
4/10, Deficient
Yvonne, worksop
Viatge en parella
5 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvonne
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
henri
27 de maig de 2022
henri
Estada d’1 nit (maig 2022)
4/10, Deficient
Sylvie
20 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (maig 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions




Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Agnès
10 d’abr. de 2022
Agnès
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Irina
8 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bayeux och Andra världskriget




Irina
Estada de 2 nits (febr. 2022)
4/10, Deficient
bertrand
Viatge en grup
27 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
bertrand
Estada de 3 nits (ag. 2021)