Hôtel De La Dent-du-Midi
Hotel a Saint-Maurice amb esmorzar gratuït i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel De La Dent-du-Midi





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Utensilis de cuina i vaixella
Minibar
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Utensilis de cuina i vaixella
Minibar
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Utensilis de cuina i vaixella
Minibar
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenue Du Simplon 1, Saint-Maurice, 1890
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtellerie franciscaine
Hôtellerie franciscaine
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 221 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per allotjament per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
La Dent Du Midi Saint Maurice
Hôtel De La Dent-du-midi Hotel
Hôtel De La Dent-du-midi Saint-Maurice
Hôtel De La Dent-du-midi Hotel Saint-Maurice
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel De La Dent-du-Midi
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Maria Carolina
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Carolina
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Malek
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Malek
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Graziella
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité-prix
Graziella
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
James
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en parella
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Taro, toyama-shi
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taro
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Taro, toyama-shi
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taro
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Michaela
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour entre amis
Michaela
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Taro, toyama-shi
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taro
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Muhammad
Viatge en família
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en família
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco
31 de jul. de 2024
Marco
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Graeme
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Graeme
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Patrick
Viatge en família
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Patrick
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomas
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Tomas
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
GABRIELE
4 de maig de 2024
GABRIELE
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean marc
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean marc
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Louise Marie Priska
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Louise Marie Priska
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Pirmin
Viatge en família
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Pirmin
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
16 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daniel
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Paul-Robert
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Paul-Robert
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Xaver, Yvonand
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Xaver
Estada d’1 nit (març 2024)