Le Bon Geours
Hotel a Saint-Geours-de-Maremne amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Le Bon Geours





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
7,6 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8 Route de Dax, Saint-Geours-de-Maremne, 40230
Sobre aquest allotjament
Le Bon Geours
Allotjaments similars

B&B HOTEL Saint-Geours-De-Maremne Hossegor
B&B HOTEL Saint-Geours-De-Maremne Hossegor
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 111 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
26 de nov. - 27 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 7 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 12 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i Chèques-Vacances de l'ANCV; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Bon Geours Hotel Saint-Geours-de-Maremne
Bon Geours Hotel
Bon Geours Saint-Geours-de-Maremne
Bon Geours
Le Bon Geours Hotel
Le Bon Geours Saint-Geours-de-Maremne
Le Bon Geours Hotel Saint-Geours-de-Maremne
Preguntes freqüents
Opinions: Le Bon Geours
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Mickael
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2025
Mickael
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hassana
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hassana
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
Viatge en família
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emma
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Yolanda
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Yolanda
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Yves
20 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Constatation
Yves
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jean-Yves
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jean-Yves
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mickael
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bon Séjour/Cuisine top qualité


Mickael
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Da
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Da
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Gaylord
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Retour vers le futur
Gaylord
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vincent
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Guy
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Guy
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sébastien
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sébastien
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Isabelle
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Moyen
Isabelle
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerome
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerome
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
jose
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jose
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Didier
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Manuela
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuela
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Robreau
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robreau
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vidar
Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vidar
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cécile
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cécile
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jacques
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Jacques
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
aurelie
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
aurelie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
aurelie
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aurelie
Estada d’1 nit (maig 2025)








