Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel François 1er





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32 avenue de Verdun, Saint-Dizier, Haute-Marne, 52100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Brit Hotel Saint-Dizier
Brit Hotel Saint-Dizier
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 701 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.76 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Lamartine Saint-Dizier
Lamartine Saint-Dizier
Hôtel François 1er Saint-Dizier
François 1er Saint-Dizier
Hôtel François 1er Hotel
Hôtel François 1er Saint-Dizier
Hôtel François 1er Hotel Saint-Dizier
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel François 1er
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Laurence
1 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien placé et propre mais isolation phonique mince
Laurence
6/10, Acceptable
Alain
29 de nov. de 2016
De passage
Alain
4/10, Deficient
Pam, England
13 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Disappointed.
Pam
2/10, Horrible
Muriel, Bruxelles
26 de set. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ma chambre digne d'un placard
Muriel
6/10, Acceptable
Sylvain, Belfort
5 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Petitesse
Sylvain
10/10, Excel·lent
MATTHIAS, Mainz
3 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel nahe am Bahnhof mit ruhigem Innenhof
MATTHIAS
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Déçue...
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de des. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 de nov. de 2015
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Moyen et bruyant
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
Not Provided
11 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not Provided
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bien sans plus
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Jean, Feignies
20 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nous y reviendrons si l'occasion se présente.
Jean
10/10, Excel·lent
kim, caerphilly, south wales, uk
15 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kim
6/10, Acceptable
didier, Tours
15 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
bon hôtel mais déçu par l'accueil
didier
8/10, Bo
jose
12 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jose
6/10, Acceptable
ERIC, Marseille
7 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ERIC
4/10, Deficient
James, Jupiter
2 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
One Star too many
James
6/10, Acceptable
stephane
15 de jul. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bien
stephane
8/10, Bo
Julie, Fs
26 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel situé non loin du centre ville.
Julie
10/10, Excel·lent
Stephane, thiron gardais
23 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
confort
Stephane
10/10, Excel·lent
ekaterina
6 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ekaterina
8/10, Bo
paulo
13 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació